Personal Administració Àrea Comercial (Reus), Reus
El lloc de treball requereix coneixement profund del producte. La nostra activitat es centra en projectes 360, on el client confia en nosaltres per a harward, software i consumibles. La funció inclou atenció personalitzada al client, estudi de necessitats, oferta, comanda i servei postvenda, així com participació en projectes, esdeveniments d'empresa i relacions amb proveïdors.
Requisits:
* Experiència de 3 anys en comunicació.
* Domini del control documental i organització.
* Títol propi universitari en Administració i Direcció d'Empreses o Ciències Empresarials.
* Idiomes: anglès (parlat C1, escrit B2), català (parlat C1, escrit C2).
* Alt nivell en eines de Microsoft, especialment full de càlcul.
* Habilitats informàtiques, comunicació, escolta activa, anàlisi de resultats, estadístiques i informes.
* Disponibilitat de vehicle i Permís de conduir B.
Condicions:
* Contracte laboral indefinit.
* Jornada completa.
* Altres beneficis a determinar.
#J-18808-Ljbffr