Empresa de gran reconeixement en el sector del mobiliari amb activitat internacional, situada al Vallès Oriental, busca un/a administratiu/va de facturació i gestió de pagaments per incorporar-se al seu equip.
Aquesta persona s'encarregarà de tasques de facturació, seguiment de pagaments i resolució d'incidències postvenda, assegurant el correcte flux d'informació i la satisfacció del client.
Principals funcions:
• Elaborar i emetre factures comercials segons les normatives nacionals i internacionals.
• Assegurar la correcta aplicació dels terminis i condicions de pagament segons contractes i comandes.
• Gestionar la documentació d'exportació (guies d'embarcament, certificats d'origen, etc.).
• Fer el seguiment dels pagaments pendents i resoldre discrepàncies relacionades amb la facturació.
• Redactar i revisar documents comercials en anglès (factures, cartes de crèdit, etc.).
• Registrar i gestionar incidències postvenda.
S'ofereix
• Horari de dilluns a dijous de 8:00 a 17:00 i divendres de 8:00 a 14:00.
• Incorporació immediata.
• Atractiu paquet salarial.
• Formació i possibilitat de millora professional dins del mateix departament.