Descripció del servei
La Direcció de Gestió de Pacients, amb dependència de la Direcció Assistencial i de Serveis Transversals, incorpora funcions i responsabilitats de suport a l’àmbit assistencial (acollida a l’usuari i programació, i atenció a la ciutadania). Desenvolupa un treball interrelacionat i compleix el rol de nexe en gestions administratives amb tots els serveis, col·laborant en la prestació d’una assistència integral i de qualitat.
Funcions generals
* Donar suport en l’acollida de pacients en edificis de la institució.
* Atendre les persones usuàries de les instal·lacions per a oferir una resposta adequada als dubtes plantejats presencialment, via telefònica o correu electrònic.
* Realitzar l'acompanyament dels pacients i els seus familiars a les àrees assistencials amb accés restringit
* Gestió de l’organització, el registre, l’arxiu i el seguiment de documents administratius que s’elaboren en l’àmbit funcional de referència.
* Gestió de la programació de visites mèdiques així com exploracions o intervencions quirúrgiques sol·licitades per indicació assistencial.
* Gestió administrativa vinculada a la resolució de conflictes i incidències derivades del lloc de treball.
* Altres gestions administratives requerides per garantir el bon desenvolupament del servei.
Requisits
* Títol de Grau Superior en Administració i Finances / Títol de Grau Superior en Documentació Sanitària, o formacions superiors relacionades amb la funció administrativa o anàlogues.
* Nivell oficial de català C1.
Es valorarà
* Currículum vitae.
* De 3 a 6 mesos d’experiència prèvia en un lloc de treball similar desenvolupant tasques administratives en el sector sanitari i/o de 3 a 6 mesos d’experiència prèvia de tracte amb el pacient/client
* Perfil professional comunicatiu, amb flexibilitat i obertura al canvi.
* Actitud resolutiva i proactiva, amb iniciativa i bones habilitats per al treball en equip. Orientació a resultats i amb visió digital.
* Coneixements del model de gestió del Sistema de Salut de Catalunya (SISCAT) i experiència prèvia en el sector de la salut.
* Coneixements en la plataforma digital HCIS, QUENDA MEDIC, SISDI, ALHORA, MODULSAC.
* Habilitats per a la negociació, coneixements i experiència en l’àmbit de la resolució positiva de conflictes i gestió d’incidències.
S’ofereix
Incorporació a l'equip de treball de la Direcció de Gestió de Pacients del Consorci Corporació Sanitària Parc Taulí, Hospital Universitari, amb les següents condicions:
* Pla d’acollida, noves incorporacions.
* Contracte temporal per la cobertura de contingències (suplències).
* Jornades completes o parcials, segons lloc de treball.
* Serveis continuats (de dilluns a diumenge) o no continuats, segons lloc de treball.
* Places de torn matí/tarda/nit.
Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni SISCAT.
Procés de selecció
Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel que recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases. En compliment de la LISMI, el Consorci tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin possibles per al desenvolupament de les funcions a cobrir.
Documentació i inscripció
DOCUMENTACIÓ QUE CAL ADJUNTAR EN EL MOMENT DE LA INSCRIPCIÓ AL PROCÉS SELECTIU:
* Annex 1: Declaració responsable
* Currículum Vitae actualitzat (format lliure)
* Títol de Grau Superior en Administració i Finances / Títol de Grau Superior en Documentació Sanitària, o formacions superiors relacionades amb la funció administrativa o anàlogues.
* Certificat oficial del nivell de català C1.
* Fotocòpia del DNI/NIE. En cas de no pertànyer a cap dels estats membres de la Unió Europea, permís de treball en vigor.
La no presentació de la documentació requerida com obligatòria pot comportar l’exclusió de la candidatura a la convocatòria. Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a seleccio@tauli.cat indicant el número de referència d’aquest anunci.
Data de termini: Fins a la cobertura de necessitats. Requisits: Per participar en aquest procés es imprescindible presentar la documentació en el termini i forma establerts.
#J-18808-Ljbffr