* DEPENDIENTE/PROMOTOR (H/M/X) EL CORTE INGLÉS# DEPENDIENTE/PROMOTOR (H/M/X) EL CORTE INGLÉS Salamanca (Salamanca) * Salamanca* Hace 10 horas ¡Nueva!* ### Área - Puesto **Atención al cliente** + Promotor/a **Personal de tienda y retail** + Dependiente/a + Promotor/a + Dependiente/a de Material Deportivo* ### Categoría o nivel Empleado/a* ### Vacantes 1* ### Inscritos 0* ### Contrato Contrato Indefinido### Descripción de la oferta### Descripción de la ofertaProceso de selección continuo.### Funciones```Empresa líder en el sector outdoor, comprometida con la sostenibilidad, busca incorporar un/a Dependiente/a de Tienda para su espacio en El Corte Inglés.Buscamos personas apasionadas por el deporte y el equipamiento técnico, orientadas al cliente, con iniciativa y ganas de crecer profesionalmente.Funciones del puesto· Atención y asesoramiento al cliente.· Gestión del producto y reposición.· Mantenimiento de la imagen y visual merchandising de la tienda.· Apoyo en la gestión diaria del punto de venta.```### Requisitos```· Interés por el mundo outdoor y el deporte.· Orientación al cliente y habilidades comunicativas.· Persona organizada, resolutiva y proactiva.· Sensibilidad por la sostenibilidad.· Conocimientos básicos de ofimática.Se valorará· Experiencia en tiendas de outdoor o equipamiento deportivo.· Experiencia previa en El Corte Inglés.· Idiomas y conocimientos en visual merchandising```### Se ofrece```Condiciones laborales y beneficiosSi te apasiona el mundo outdoor y disfrutas compartiéndolo con los clientes, únete a nuestro equipo.```## MANPOWER ESPAÑA* Barcelona* ETTsANANDA GESTION ETTSalamanca EspañaHace 46 horasTienda de modaCártama EspañaHace 22 horasANANDA GESTION ETTPlasencia EspañaHace más de 100 días------Formación RelacionadaEscuela de Veterinaria MasterD---Escuela de Veterinaria MasterD---Escuela de Veterinaria MasterD- ### Experiencia No se requiere experiencia- ### Salario Retribución sin especificar#### Personalised ads and content, ad and content measurement, audience insights and product developmentAds and content can be personalised based on a profile. More data can be added to better personalise ads and content. Ad and content performance can be measured. Insights about audiences who saw the ads and content can be derived. Data can be used to build or improve user experience, systems and software.* ##### Select basic ads Ads can be shown to you based on the content you’re viewing, the app you’re using, your approximate location, or your device type.* ##### Create a personalised ads profile A profile can be built about you and your interests to show you personalised ads that are relevant to you.* ##### Select personalised ads Personalised ads can be shown to you based on a profile about you.* ##### Create a personalised content profile A profile can be built about you and your interests to show you personalised content that is relevant to you.* ##### Select personalised content Personalised content can be shown to you based on a profile about you.* ##### Measure ad performance The performance and effectiveness of ads that you see or interact with can be measured.* ##### Measure content performance The performance and effectiveness of content that you see or interact with can be measured.* ##### Apply market research to generate audience insights Market research can be used to learn more about the audiences who visit sites/apps and view ads.* ##### Develop and improve products Your data can be used to improve existing systems and software, and to develop new products#### Use precise geolocation dataYour precise geolocation data can be used in support of one or more purposes. This means your location can be accurate to within several meters.
#J-18808-Ljbffr