Des de Troca per a la Integració Laboral, estem cercant un perfil d'auxiliar administratiu/va per a La Pobla de SegurLa persona encarregada de cobrir el lloc de treball d'auxiliar administrativa, haurà de realitzar les següents funcions: - Control de documentació i arxiu - Digitalització de documents - Recepció telefònica - Derivació de trucades als professionals/àrees adients - Altres tasques relacionades- Experiència 1 anys. Els requisits que ha de complir la persona treballadora són els següents: - Coneixements informàtics, com l'ús del paquet Office (Word, Excel, Power Point, etc). - Estudis relacionats amb matèria administrativa. - Expierència mínima d'un any realitzant tasques d'auxiliar administratiu/va. - Nívell alt de català i castellà (parlat i escrit). - Disponibilitat d'incorporació immediata. - Flexibilitat horària. - Es valorarà positivament comptar amb carnet de conduir i vehicle propi.- TÍTOL FP DE GRAU MIG- Administació i finances- català (parlat c1 - d.Funcional, escrit c1 - d.Funcional)- espanyol (parlat c1 - d.Funcional, escrit c1 - d.Funcional)- Contracte laboral temporal (12 mesos)- Jornada parcial (28 hores - jornada setmanal)- Salari mensual brut des de '950' fins a '975'