Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Secretaria i gestió administrativa

Third Sector Platform of Catalonia
Empleado administrativo
De 30.000 € a 50.000 € al año
Publicada el 5 junio
Descripción

Oferta laboral : Secretaria – Taula d’entitats del Tercer Sector Social de Catalunya

Objectiu del lloc

Busquem una persona amb experiència en tasques de secretaria i gestió administrativa per donar suport a la Junta Directiva, la Presidència, la Direcció i altres òrgans de govern. La persona seleccionada garantirà el bon funcionament de les reunions, processos interns, gestió documental i comunicació institucional, contribuint al desenvolupament de la missió de la Taula.

Funcions principals

Tasques de secretaria de l’entitat

* Gestió de les agendes institucionals (Presidència, Junta i Direcció).
* Gestió del correu electrònic general i atenció telefònica.
* Organització de viatges i desplaçaments per a la Junta i equip tècnic.
* Redacció i tramitació de documents oficials i comunicacions.

Suport a òrgans de govern

* Organització i seguiment de reunions dels òrgans de govern.
* Preparació de l’ordre del dia, gestió de documentació i actes.
* Coordinació logística d’assemblees : inscripcions, votacions, materials, etc.

Gestió de relacions amb federacions i noves adhesions

* Suport a la Vicepresidència de Relacions amb federacions.
* Gestió de peticions d’adhesió : comunicació, documentació, validació, arxiu i suport a la comissió corresponent.

Administració i suport a la gestió interna

* Seguiment de quotes de les entitats sòcies.
* Suport en tasques diverses al responsable de gestió interna.
* Actualització de bases de dades i mapa d’entitats.
* Gestió del registre d’assistències i activitats al CRM.

Gestió dels espais a la seu de l’entitat

* Reserva d’espais, control de despeses i logística d’actes.
* Coordinació i seguiment de l’ús de sales segons protocols.

Formació i experiència

* Experiència demostrable en tasques de secretaria, preferentment en entitats sense ànim de lucre.
* Formació de grau superior en Assistència a la Direcció, Administració i Finances, o estudis universitaris en Gestió Pública, Ciències Socials, Comunicació o afins. Es valorarà l’experiència en llocs similars com a alternativa a la titulació formal.
* Valorada l’experiència en el tercer sector social i coneixements en relacions institucionals i protocol.

Competències i habilitats

* Domini del català, amb excel
* lent capacitat de redacció i comunicació escrita.
* Habilitats organitzatives, iniciativa i atenció al detall.
* Autonomia i capacitat de coordinació de múltiples tasques.
* Bon tracte interpersonal i vocació de servei.
* Es valorarà experiència en sistemes de gestió (CRM).
* Coneixements en gestió documental i protocols administratius.
* Compromís amb els valors del tercer sector social i disponibilitat per a projecte a llarg termini.
* Disponibilitat per a jornada completa (38h / setmana), amb flexibilitat horària i opcionalment treball a distància dos dies a la setmana després de la fase d’integració.
* Retribució : 26.224,83 € bruts anuals.
* Incorporació immediata i ubicació a c / Girona 34, Barcelona.
#J-18808-Ljbffr

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Oferta cercana
Coordinador/a administrativo y logístico
Sant Celoni
Dauper flavours & fragrances
Empleado administrativo
Oferta cercana
Oficial administrativo
Viladecans
INNOVIA COPTALIA
Empleado administrativo
Oferta cercana
Administrativo/a de medio ambiente
Terrassa
HERCAL
Empleado administrativo
Ofertas cercanas
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Empleo Administración > Empleo Empleado administrativo > Empleo Empleado administrativo en Provincia de Barcelona > Secretaria i gestió administrativa

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar