Important empresa innovadora del sector de la salut i el benestar, amb productes naturals d’alt valor afegit i amb una proposta única al mercat, busca incorporar un/a responsable de màrqueting i estratègia digital per liderar el departament i impulsar la seva presència digital. La persona seleccionada s'encarregarà de dissenyar i executar l'estratègia global de màrqueting, amb especial focus en el canal digital, per augmentar la notorietat de marca, generar leads i potenciar les vendes.
Les seves funcions principals seràn:
* Dissenyar i implementar l’estratègia global de màrqueting online i offline.
* Planificar, coordinar i supervisar campanyes digitals.
* Analitzar el rendiment de les accions i propostes de millora.
* Liderar el desenvolupament de contingut, branding i comunicació corporativa.
* Coordinar-se amb l’equip comercial i altres departaments per garantir l'alineació dels objectius.
* Gestionar col·laboracions amb agències externes i proveïdors.
Es requereix:
* Persona creativa, analítica i amb visió estratègica.
* Capacitat de lideratge i orientació a resultats.
* Coneixements avançats d'eines digitals (Google Ads, Meta Business, CRM, CMS, etc.).
* Experiència en creació de contingut gràfic.
S’ofereix:
* Incorporació immediata.
* Contracte indefinit.
* Horari a convenir en funció de la disponibilitat i preferències del/la candidat/a.
* Incorporació en una empresa líder en el seu sector, en plena fase de creixement.
* Salari competitiu acord a l’experiència i valors aportats.
Formació requerida:
* Grau en Màrqueting, Comunicació, ADE o similar.
Experiència requerida:
* Experiència mínima de 3 anys en un lloc similar.
Idiomes:
* Domini del català i castellà; es valorarà coneixement d’anglès.
Requisits valorables:
* Es valorarà formació específica en màrqueting digital.