Pstrong Administratiu/va – Comercial – Màrqueting (Contracte laboral, temps complet – Tarragona) /strong /p pstrong Sobre nosaltres /strong /pp Som un grup d'empreses de comunicació en creixement, especialitzada en crear contingut, gestionar projectes i donar suport a empreses i institucions en la seva estratègia comunicativa. Busquem una persona polivalent, proactiva i organitzada que pugui donar suport tant en l’àrea administrativa com en tasques comercials i de màrqueting. La nostra seu està a Tarragona, amb delegacions a Reus i La Orotava (Tenerife). /p pstrong Responsabilitats principals /strong /p pstrong Àrea Administrativa (30%) /strong /pp● Gestió de facturació, facturació electrònica i seguiment de cobraments. /pp● Comptabilització bàsica i gestió documental (clients i proveïdors). /pp● Informes, reporting (intern i extern) i controlling. /pp● Suport en la coordinació administrativa. /pp● Control d’agendes, reunions i atenció telefònica/correu. /pp● Suport en processos de contractació de personal i gestió interna (horaris, vacances, arxiu, etc.). /pp● Gestió de l’oficina: compra de material, relació amb proveïdors i manteniment bàsic de l’espai. /p pstrong Comercial i Contractació Pública (50%) /strong /pp● Gestió de licitacions: cerca, preparació de documentació (tècnica i administrativa) i presentació d’ofertes mitjançant les plataformes públiques. /pp● Preparació de propostes comercials i presentacions. /pp● Seguiment de clients i oportunitats de negoci. /pp● Actualització de CRM i generació de llistes de contactes potencials. /pp● Suport en fires, esdeveniments i accions comercials. /pp● Anàlisi de competidors i mercats. /p pstrong Àrea de Màrqueting (20%) /strong /pp● Suport en la creació i execució de campanyes de màrqueting. /pp● Elaboració i enviament de newsletters i anàlisi de resultats. /pp● Suport en l’organització d’esdeveniments i gestió de material comunicatiu. /pp● Anàlisi de dades: seguiment de mètriques, rendiment de campanyes i evolució de vendes/serveis. /p pstrong Requisits: /strong /pp● Formació en Administració. /pp● Experiència prèvia en funcions administratives i/o de màrqueting/comercial (mínim de 3 anys). /pp● Domini de Microsoft Office i eines digitals (ERP, CRM, …). /pp● Bona redacció i capacitat comunicativa en català i castellà. /pp● Capacitat d’organització, autonomia i atenció al detall. /pp● Perfil proactiu, resolutiu i amb bona actitud de treball en equip. /pp● Disponibilitat per viatjar a les nostres oficines de Tenerife (puntualment). /pp● Carnet de conduir i cotxe propi /p pstrong Es valorarà: /strong /pp● Experiència en gestió de licitacions. /pp● Coneixements en eines d’anàlisi (Power BI o similars). /pp● Experiència en màrqueting digital o gestió de campanyes. /pp● Experiència en entorns de comunicació, agències o sectors similars. /pp● Coneixement d’anglès. /pp● Formació en Màrqueting, Comunicació o similar. /p pstrong Oferim: /strong /ppstrong● Contracte a jornada completa. /strong /ppstrong● Lloc de treball 100% presencial /strong a les nostres oficines de strong Tarragona /strong. Amb algunes jornades a les oficines de Reus. /pp● Incorporació en una empresa en creixement i amb projectes molt variats. /pp● Bon ambient de treball i oportunitats de desenvolupament professional. /p pstrong Sou: /strong /ppstrong● Nivell: 18.000 / 20.000€ + incentius /strong(quantitatiu i qualitatiu) /p