A PROACTIU estem creixent .PROACTIU som una pime de serveis informàtics i tecnològics, amb molts anys de trajectòria i implantació a la ciutat de Tarragona, treballant per a diversos tipus de clients, sectors i tamany. Actualment estem duent a terme un projecte de transformació i creixement al voltant de la nostra visió com a partner tecnològic estratègic dels nostres clients, aportant solucions digitals, visió de futur i integració al negoci des de la proximitat.Aquesta evolució constant exigeix reforçar el nostre equip, raó per la qual necessitem incorporar una persona amb visió global de negoci, capacitat d’organització i criteri econòmic-financer per fer-se càrrec i desenvolupar l’ Àrea d’Administració i Finances .Busquem algú amb ganes i capacitat per construir, estructurar i consolidar en una etapa d’alta efervescència, en el marc d’un projecte viu, amb futur, molt per fer, i amb espai per créixer personalment i professionalment .Si tens esperit pràctic, t’agrada desenvolupar l’empresa per dins i et motiva ajudar a enfortir un projecte en expansió... no deixem passar l’ocasió i coneixem-nos .En aquest procés de selecció prioritzarem persones residents a TARRAGONA o localitats a les seves rodalies.Valorem la bona presència, però encara més les bones maneres i el saber estar. Aquesta posició és clau per al futur de l’empresa : es tracta del braç dret de Direcció i d’un dels pilars estructurals del nostre projecte. Ens és indiferent si ets home o dona, el que realment ens importa és sumar talent i compromís a un equip humà ambiciós, amb el qual construir un model de servei sòlid, eficient i entregat als nostres Clients .Les funcions generals a realitzar són:Comptabilitat analítica i registre de l’activitat econòmic-financera .Relacions amb la nostra Gestoria externa .Procés de facturació mensual .Control de tresoreria .Seguiment de cobraments i pagaments, conciliació bancària i gestions generals amb les entitats financeres .Comunicació des de l’àmbit administratiu amb els nostres Clients .Elaboració del Quadre de Comandament i altres informes de gestió del negoci.Organització documental i d' informació .Gestió de subministraments bàsics.Suport administratiu puntual al Departament Tècnic.Recolzament a altres funcions i necessitats del negoci.Millora contínua de l’àrea de gestió i del negoci en general.Les competències tècniques que esperem de tu són:Cicle Formatiu Grau Superior en ADMINISTRACIÓ i FINANCES, o similar.Ofimàtica bàsica (Excel, Word, Outlook).ComptabilitatConeixements en contractació/licitació públicaCatalà / CastellàLes competències humanes necessàries pel lloc de treball són:Esperit de serveiCapacitat d' autoorganitzacióPersona resolutiva i amb capacitat de decisió dintre de les seves funcionsAlt sentit de la responsabilitatDiscrecióCapacitat de comunicació amb el Client i de representació de l'empresa