Missió del lloc de treball
Captar i vendre els productes de Vera a nous clients o clients actuals així com resoldre possibles dubtes a clients o persones interessades.
Responsabilitats principals
* Realitzar trucades telefòniques a usuaris interessats i vendre els serveis que ofereix Vera
* Enviar documentació contractual, si procedeix.
* Realitzar contractació per telèfon.
* Resoldre dubtes que sorgeixin als nous usuaris.
* Resoldre consultes que entren pel correu electrònic o per altres canals.
* Fer campanyes de promocions, quan n'hi hagin.
* Actuar com a interlocutor de l'usuari per canalitzar les seves sol·licitud i necessitats que puguin aparèixer durant la relació contractual.
* Consolidar objectius marcats per l'equip d'Atenció a l'Usuari, en quant a l'atenció telefònica i la resolució d'incidències.
* Assegurar un mètode homogeni i representar una imatge d'empresa (ha de recordar que es la imatge de la nostra empresa quan parla amb els usuaris).
* Conèixer i complir els procediment i instruccions de qualitat establerts.
* Aportar suggerències i participar en la millora continua de les activitats desenvolupades
* Utilitzar, conservar i mantenir correctament els mitjans i equips de protecció facilitats per l'empresa, d'acord amb les instruccions rebudes.
Coneixements Requerits
* Coneixements i experiència en vendes (experiència prèvia en vendes, preferiblement en l'àmbit de les telecomunicacions)
* Coneixement i habilitats comunicatives(escrita i verbal)
* Coneixement tecnològic i tècnic per poder comprendre els productes i serveis que s'estan venent i necessitats del client.
Coneixements complementaris
* Coneixements i habilitats analítiques per analitzar dades de vendes, tendències del mercat
* Coneixements i habilitats de negociació, identificant i trobant solucions que satisfan les necessitats del clients i d'empresa
Competències específiques:
Necessàries:
* Comunicació
* Negociació
* Capacitat d'adaptació
* Resolució de problemes
* Organització i planificació
* Treball sota pressió
Valorables:
* Treball en equip
Trets personals:
Necessaris:
* Perseverança
* Iniciativa i Proactivitat
* Habilitats socials
* Orientació a resultats
* Autonomia