Quina seria la teva missió a lempresa?
En dependència del responsable de compres, la persona seleccionada sencarregarà de:
Analitzar la demanda de materials i components, ajustant nivells destoc segons necessitats i terminis.
Revisar i validar comandes de compra, assegurant quantitats i temps de subministrament.
Fer seguiment dels comandes i actuar en cas de retards, canvis de preu o incompliments.
Avaluar la capacitat dels proveïdors i comunicar possibles afectacions.
Planificar i coordinar processos subcontractats.
Mantenir una comunicació fluïda amb proveïdors per assegurar el correcte desenvolupament productiu.
Identificar problemes en la cadena de subministrament assegurant la continuïtat de la producció.
Avaluar tendències de la demanda per millorar la previsió de compres i evitar trencaments o excés destoc.
Assegurar el compliment dels estàndards de qualitat en tot el procés.
Què sofereix?
Treballar junt amb un equip dinàmic.
Incorporació directa per empresa.
Salari negociable segons vàlua del candidat.
Horari flexible de dilluns a dijous i divendres intensiu.
Estabilitat laboral. Oferta de treball a la comarca Bages
Ets el/la candidat/a ideal si...
Tens formació en Supply Chain, Logística, Enginyeria Industrial, Comerç Internacional o Economia.
Comptes amb coneixements en planificació de la demanda, forecasting i eines com Excel.
Tens coneixements bàsics en logística i transport.
Ets una persona analítica, amb capacitat de planificació i gestió de prioritats.
Disposes dhabilitats de treball en equip, precisió i seguiment de processos.
Et motiva aportar millores i buscar solucions dins lentorn productiu.