Descripció de l'oferta
Descripció del lloc de treball
Estem buscant un/a Administrativa per un Taller de Planxisteria de Barberà del Vallès, per unir-se al nostre equip dinàmic i en creixement. En aquest rol, seràs responsable de gestionar les tasques administratives diàries del taller, coordinar amb els clients i proveïdors, i assegurar un funcionament eficient de l'oficina.
Responsabilitats clau:
- Gestió de la documentació administrativa del taller.
- Coordinació de les comunicacions amb clients i proveïdors.
- Organització de l'agenda i suport administratiu general.
- Assegurar la correcta facturació i seguiment dels pagaments.
Treballs a realitzar:
- Tancaments d'ordres de treball, coneixent les dades que s`introdueixen i comprovr els processos realitzats
- Recepció de comandes i gestió de comandes,
- Atendre als clients i saber comentar els aspectes dels treballs que han encarregat
- Recepció i control dels fulls de treball diaris.
- Emissió i seguiment de factures i pressupostos.
- Control d’hores treballades, absències i vacances del personal.
- Suport en processos de compres i contractació de serveis tècnics.
- Gestió de documentació tècnica i de qualitat.
- Formació CFGM o CFGS d`Administració i finances
- Coneixements bàsics en processos industrials o del sector metal·lúrgic
- Gestió de documentació administrativa (facturació, albarans, comandes, fulls de treball).
- Control d’inventari i gestió de magatzem.
- Seguiment de comandes de materials i contacte amb proveïdors.
- Nocions de prevenció de riscos laborals (PRL), especialment aplicades a entorns industrials.
- Experiència prèvia almenys 2 anys en Taller de Planxisteria, tallers metal·lúrgics o empreses de fabricació.
- Idiomes català i castellà escrit i parlat correctament
- Competències Personals:
- Organització i planificació: Capacitat per gestionar múltiples tasques i documents.
- Comunicació efectiva: Tracte fluid amb operaris, caps de producció, clients i proveïdors.
- Resolució de problemes: Agilitat per gestionar imprevistos administratius.
- Treball en equip: Coordinació amb els departaments de producció i logística.
- Oportunitat de formar part d'un equip compromès i professional.
- Desenvolupament professional i creixement dins de l'empresa.
- Salari competitiu i avantatges addicionals.
- Contracte indefinit directe per Empresa
- Salari: K segons vàlua
Requisits i qualificacions
- Experiència prèvia com a Administrativa en un entorn similar.
- Domini de les tasques administratives i gestió de documentació.
- Habilitats de comunicació excel·lents en català i castellà.
- Capacitat per treballar de manera autònoma i en equip.
- Conèixer eines informàtiques com Microsoft Office.
#J-18808-Ljbffr