**Role**: Assistent/a Àrea Comercial
**Location**: Barcelona o Manlleu
**Contract**: Jornada completa
**Què busquem en tu?**
- Nívell acadèmic i especialitats formatives: formació superior en **Gestió Administrativa** (_Administració i Finances_, _Administració i Direcció d’Empreses_ _(ADE)_, _Economia_, _Ciències Econòmiques i Empresarials_, _Comptabilitat i Finances_ o similars) o **Sostenibilitat** i **Gestió del Medi Ambient** (_Biologia_, _Ciències_ _Ambientals_, _Química_, _Geografia i Ordenació del Territori_ o similar).
- Eines digitals i informàtica:
- Domini del paquet **Office de Microsoft** (Word, PowerPoint, Excel i Outlook), en especial, coneixements avançats d’**Excel **i tractament de bases de dades.
- Coneixements i competències en l’ús d’eines **CRM** (Hubspot, Netsuite, Salesforce o similar), com també en **SharePoint **de Microsoft.
- Idiomes: domini del Català (C1), Castellà (C1) i **Anglès** (**B2 mínim**).
- Que resideixis a **Barcelona**, **Manlleu** o voltants.
**Valorem també**:
- Experiència entre 0 i 2 anys en: gestió administrativa, tracte amb les empreses client i relacions comercials, realització d’estudis, informes i anàlisis de la informació, visió mediambiental i de negoci.
- Formació de Màster o Postgrau en**:_Gestió_** **_Comercial_**, **_Màrqueting_**, **_Relacions Públiques_** o similars.
- Estar en disposició d’un _certificat de discapacitat_.
**Les teves competències i habilitats**:
- Dinamisme i proactivitat.
- Iniciativa i comunicació.
- Organització i resolució de imprevistos.
- Autonomia i responsabilitat.
- Identificació i compromís.
- Intel-ligència emocional i assertivitat.
- Treball en equip i cooperació.
- Flexibilitat i adaptabilitat al canvi.
- Orientació comercial.
- Planificació i organització personal.
- Disposició a l’aprenentatge.
- Pensaments analític i crític.
**Vols formar part d’una consultora líder en oferir solucions i serveis per a una sostenibilitat integral?** Si com nosaltres també creus que la sostenibilitat és la peça clau per cuidar el nostre planeta, **_Anthesis Lavola és la teva empresa!_**
Uneix-te al nostre equip d’experts i desenvolupa’t professionalment a l’Àrea de Gestió de Clients i Mercats.
**Volem que sàpigues que**
A Anthesis Lavola **_valorem la diversitat en totes les seves formes_** i l’entenem com a part de la nostra _cultura_ i _valors_. L’empoderament i el respecte a la individualitat de cadascú és per a nosaltres l’espurna de la innovació i una autèntica inclusivitat que enforteix el creixement i l’assoliment d’objectius en equip. _A Anthesis Lavola, la diferència és el teu propi talent i el valor que comparteixes amb l’equip._
**Per què ens encantaràs?**
A Anthesis Lavola creiem fermament que cada persona és un **_talent únic_**, per això busquem persones extravertides i dinàmiques, amb capacitat i motivació per a la divulgació i la transmissió del coneixement. Persones amb caràcter obert i amable que connectin amb l’equip i el públic, amb moltes ganes d’aprendre i formar part de l’equip educatiu. _T’apuntes a compartir el teu talent?_
**Què faràs al teu dia a dia?**
- Garantir el manteniment i actualització de la base de dades de clients realitzant tasques com registrar i actualitzar informació, segmentar clients, classificar comptes, completar dades de contacte, entre altres.
- Identificar licitacions públiques d’interès per a la companyia.
- Elaborar informes d’indicadors comercials i anàlisi de dades.
- Preparar o adaptar presentacions comercials.
- Atendre als clients que arribin per canals comercials generals i gestionar la seva derivació cap als canals interns per tal de donar una resposta comercial adequada.
- Explotar bases de dades d’empreses i clients per a activar accions comercials o de màrqueting.
- Realitzar tasques de secretaria de l’área comercial tals com coordinar agendes, gestionar documentació, organitzar actes i reunions, transmetre instruccions, entre altres.
- Elaborar ofertes i propostes comercials i realitzar el seu seguiment.
- Oferir suport en la preparació, enviament i seguiment de trameses comercials, vetllant per la coordinació de l’elaboració de continguts, redacció de llistats de clients a qui enviar-la i altres tasques relacionades.
- Gestionar la documentació de l’espai virtual de la Direcció Comercial.
**Quins són els avantatges de treballar amb nosaltres?**
**T’oferim**:
- Formar part d’una empresa amb el segell **B Corp** on tenim cura del nostre **impacte** _ambiental_, _cultural_ i _social_ a través dels nostres **valors** i **compromís** amb l’_entorn_.
- Formar part d’un equip que treballa per aconseguir un món més sostenible.
- Ambient de treball agradable amb uns companys encara més acollidors i motivadors.
- Cultura inclusiva i diversitat, perquè tota persona és única i volem escoltar les teves idees
📌 Assistent/a Àrea Comercial
🏢 Lavola
📍 Barcelona