A ARIMANY Selecció de Talent ens aliniem amb l’estratègia de la teva empresa i volem ser el teu Partner en Selecció de persones.
Per a una empresa en creixement ubicada a Sabadell, cerquem incorporar un/a professional per al nostre departament Comercial Back Office.
Responsabilitats clau del Back Office
* Gestionar la documentació i arxius relatius a operacions comercials.
* Manteniment i actualització de bases de dades de clients.
* Generació de Leads i seguiment.
* Coordinació amb el front office per assegurar la correcta gestió i seguiment de les comandes de clients.
* Introducció i revisió de dades en sistemes CRM.
Requisits del perfil professional
* Formació en FPI/FPII o estudis universitaris en Comercial, Administració i Finances, o similar.
* Experiència prèvia de 2 anys en posicions similars en departaments comercials que venguin en digital, tant sigui en botiga on-line propia com mitjançant plataformes.
* Capacitat per treballar amb detall i organització.
* Bon nivell de comunicació tant escrita com oral.
* Idiomes: català i/o castellà. Anglès avançat o bilingüe.
* Contracte indefinit i estabilitat laboral en una empresa dinàmica.
* Jornada completa amb horari de 9 a 17:30h de dilluns a dijous i divendres de 8 a 15.
* Salari competitiu, amb una part en variable sobre venta.
* Oportunitats de creixement professional i formació contínua.
* Ambient de treball col·laboratiu i inclusiu.
Esperem la teva sol·licitud si ets una persona motivada i amb ganes de sumar valor a les nostres operacions comercials!
#J-18808-Ljbffr