Al Grup Taurus, empresa líder en el sector del petit electrodomèstic, busquem incorporar personal administratiu per donar suport a diferents àrees de l'empresa ( logística, administració comercial, etc.).
Quines seran les teves funcions?
- Gestió i seguiment de comandes, albarans i factures.- Suport administratiu al departament corresponent (logística, comercial...).- Tracte amb clients, proveïdors i altres departaments interns.- Introducció i actualització de dades en sistemes ERP.- Arxiu i gestió de documentació administrativa.
-
Què busquem?
- Valorable formació en ADE, CFGS en adminsitració o finances o similar.- Experiència prèvia en tasques administratives (es valorarà experiència en entorns industrials o de distribució).- Bon domini d’eines informàtiques (paquet Office, ERP, etc.).- Capacitat d’organització, treball en equip i orientació al detall.- Es valorarà anglès o altres idiomes
Oferim:
- Incorporació a una empresa consolidada i en creixement.- Bon ambient de treball i possibilitats de desenvolupament professional.- Jornada completa i contracte fiable.- Beneficis socials ( flexibilitat horaria, divendres intensius, tiquet menjador... )