ESTEM REVITALITZANT EL SECTOR I VOLEM QUE T'UNEIXIS! A MÉS, T'AJUDAREM A REVALORITZAR LA TEVA CARRERA. UNEIX-TE AL NOSTRE EQUIP! A Beta Conkret tenim nous projectes on podries aportar el teu talent. Estem buscant talent com el teu! Si tens passió per la construcció i busques un lloc on el teu talent sigui valorat, t'estem buscant! A BETA CONKRET, S.A. ens dediquem a crear projectes innovadors i de qualitat, i volem que formis part del nostre equip.
Iniciem construcció de nova obra a Platja d'Aro
Responsabilitats: Gestió de la producció d'obra, tant a nivell econòmic com de planificació. Realització d'estudi previ, negociació i contractació, seguiment del compliment de l'obra, certificacions, etc .. Contacte directe amb propietat, direcció facultativa i d'execució, sota assessorament i suport del cap d'obra.
Supervisar i coordinar totes les activitats a l'obra, garantint el compliment de terminis, costos i qualitat. Coordinar els equips de treball, incloent-hi contractistes, subcontractistes i personal de l'obra. Assegurar que es compleixin totes les normatives de seguretat i salut a la feina, gestionant els procediments de seguretat en obra. Realitzar la planificació i programació de les activitats, assegurant la disponibilitat de recursos materials, humans i equips necessaris. Controlar els costos del projecte i assegurar que s'ajustin als pressupostos establerts. Gestionar la qualitat de l'execució de l'obra i assegurar que tots els treballs es facin segons les especificacions del projecte. Col·laborar amb el departament de compres per a l’adquisició de materials i equips necessaris per a l’execució de l’obra. Gestionar la relació amb els clients, arquitectes, enginyers i altres professionals involucrats al projecte. Requisits: • Títol universitari Arquitectura Tècnica, Enginyeria o afins. • Mínim 1 anys d'experiència com a ajudant cap d'obra, preferentment en projectes residencials. • Coneixement de normatives de seguretat en la construcció i el control de qualitat. • Capacitat per liderar equips de treball i coordinar múltiples activitats simultàniament. • Experiència en la gestió de pressupostos, els costos i la planificació d'obres. • Excel·lents habilitats de comunicació, organització i resolució de problemes. • Coneixements en programari de gestió d'obres (MS Project, AutoCAD, Presto, entre d'altres). • Capacitat per treballar sota pressió i complir terminis establerts. • Disponibilitat per a treball en obra i desplaçaments segons calgui.
Que oferim Salari competitiu segons l’experiència. Estabilitat laboral i possibilitat de desenvolupament professional. Projectes desafiadors i variats. Oportunitat de treballar en projectes d'alt impacte i constant creixement. Bon ambient de treball i equip dinàmic.