Descripció de l'oferta Administratiu/va Polivalent – Àrea Comercial a Riudellots de la Selva (Girona)
Des d'ORGANIGRAMA busquem un/a Administratiu/va Polivalent per incorporar-se a l’àrea comercial d’una empresa consolidada i en creixement ubicada a Riudellots de la Selva. La persona seleccionada donarà suport administratiu i operatiu a l’equip comercial, participant en tasques de gestió de clients, marketing, comunicació i coordinació interna.
S'OFEREIX:
- Incorporació estable en empresa en creixement.
- Bon ambient de treball i projecte professional amb recorregut.
- Jornada completa amb horari flexible.
- Condicions econòmiques segons experiència i perfil.
HORARI:
- Dilluns a dijous: de 08:30 a 17:30 (30 min. per dinar)
- Divendres: de 08:30 a 14:30
SALARI:
23.000€-25.000€ bruts anuals negociable
Funcions i requisits de la vacant
Des d'ORGANIGRAMA busquem un/a Administratiu/va Polivalent per incorporar-se a l’àrea comercial d’una empresa consolidada i en creixement ubicada a Riudellots de la Selva. La persona seleccionada donarà suport administratiu i operatiu a l’equip comercial, participant en tasques de gestió de clients, marketing, comunicació i coordinació interna.
Funcions principals:
- Donar suport a l’equip comercial en la preparació d’ofertes, pressupostos i seguiment de comandes.
- Gestió i actualització de bases de dades i CRM de clients. (ERP NAVISION)
- Coordinació d’accions de comunicació comercial: mailings, newsletters i continguts per xarxes socials (LinkedIn, etc.).
- Suport en accions de màrqueting i promoció de productes o serveis.
- Elaboració d’informes, presentacions i documentació comercial.
- Coordinació amb altres departaments per garantir un servei àgil i eficient al client.
- Tasques administratives generals de l’àrea comercial.
- Manteniment i actualització de fitxes de productes i preus al sistema informàtic.
Condicions que ofereix l’empresa
Perspectiva de la feina
Altres dades a destacar
Entorn de treball agradable i col·laboratiu.
Incorporació sólido en empresa en creixement.
Bon ambient de treball i projecte professional amb recorregut.
Jornada completa amb horari flexible.
Condicions econòmiques segons experiència i perfil.
Requisits:
- Formació en Administració, Comerç, Màrqueting o similar.
- Experiència prèvia en tasques administratives vinculades a l’àrea comercial o de màrqueting.
- Domini d’eines digitals com Paquet Office, CRM, Mailchimp, Canva, LinkedIn o similars.
- Persona organitzada, polivalent i proactiva, amb bona comunicació i orientació al client.
- Capacitat per treballar de forma autònoma i en equip.
#J-18808-Ljbffr