Informació de l'empresa- Empresa- ASSEGURANCES MANLLEU- Sector- Assegurances i finançament- Descripció feina- Càrrec vacant**Administratiu Comercial Assegurances**
- Població- Manlleu- Comarca- Osona- Núm llocs- 1- Categoria- Grupo 5. Personal oficial administratiu.- Departament- Atenció al client i administració- Horari- A determinar- Sou- A determinar- Tipus de contracte- Contracte temporal. Baixa per maternitat- Durada contracte- 9 mesos- Descripció- Gestió administrativa de les pòlisses d´assegurances: alta, modificació i cancel-lació.
- Assessorament i atenció al client, tant en la part administrativa com comercial.
- Col-laboració en la gestió de documents i tràmits relacionats amb les assegurances.
- Seguiment i actualització de bases de dades de clients.
- Tarificació i preparació de pressupostos i cotitzacions d´assegurances.
- Resolució d´incidències relacionades amb les pòlisses.
- Col-laboració amb l´equip comercial per aconseguir objectius de vendes.
- Data publicació- 26/11/2024- Requisits- Titulació- Títol d´Educació Secundària Obligatòria. Es valorarà positivament titulació universitària en Administració, Comunicacions o àrees relacionades.- Es valorarà- Experiència en atenció al client i habilitats comercials.
- Coneixements en productes i procediments relacionats amb les assegurances (assegurances de vida, de cotxe, de llar, etc.).
- Requeriments- Experiència mínima de 3 anys en administració.
- Actitud comercial i capacitat per identificar oportunitats de negoci.
- Bona organització i atenció al detall.
- Habilitats comunicatives (tant telefòniques com en persona).
- Domini d´eines ofimàtiques (Microsoft Office, especialment Excel i Word).
- Imprescindible- Persona dinàmica, responsable i organitzada.
- Experiència en administració i atenció al client.
- Altres requisits