Descripción:
Dins del Pla d´Expansió d´Etalentum Selecció, seleccionem un/a Comercial Captador/a per a fer front al creixement de l´empresa a la Catalunya Central. La modalitat de treball és 75% teletreball (des de casa), 25% presencial (oficina).
Etalentum és la primera empresa de selecció de personal en nombre d´oficines a Espanya. Estem especialitzats en selecció de personal de perfils altament especialitzats i en headhunting de càrrecs intermitjos i directius, serveis que prestem a través de la nostra àmplia xarxa de més de 40 oficines de proximitat. Dins de l´estructura d´Etalentum Catalunya Central, requerim incorporar una persona proactiva, amb do de gents i amb alt nivell d´interlocució. Si creus que encaixes en el perfil, inscriu-te a l´oferta, no ho dubtis
En dependència directa de Gerència, el/la candidat/a seleccionat/da realitzarà les següents tasques i funcions:
1. Generar possibles clients a través de diferents canals i metodologies de treball.
2. Aconseguir i programar visites amb possibles clients.
3. Realitzar seguiment de pressupostos i clients.
4. Manteniment i actualització de la base de dades de clients i possibles clients de la zona assignada.
5. Atenció telefònica per a resoldre dubtes comercials de clients o possibles clients.
6. Participar en l´execució d´accions o campanyes de Màrqueting, Networking,...
7. Report d´activitat a través del CRM.
S´ofereix:
* Incorporació immediata i desenvolupament professional en companyia líder del sector en l´àmbit nacional.
* Formar part d´una empresa i d´un equip jove, dinàmic i en continu creixement i desenvolupament.
* Formació inicial i contínua a càrrec de l´empresa.
* Modalitat de treball híbrida: de dilluns a divendres, amb 4 dies de teletreball i 1 dia presencial (negociables segons necessitats personals o familiars de la persona interessada).
* Horari: 5h diàries (preferiblement, amb entrada entre 8:15h i 9:15h i sortida entre les 13:15h i 14:15h).
* Condicions salarials a convenir, d´acord amb l´experiència, coneixements i valors aportats.
- Es valorarà positivament coneixement del teixit empresarial de la zona (Catalunya Central, amb especial èmfasi a Osona).
- Es valorarà positivament (no imprescindible) residència a Osona, Moianès, Berguedà o comarques limítrofes.
- Es requereix experiència mínima de 2 a 3 anys realitzant tasques similars a les descrites en entorn B2B, amb especial èmfasi en l´ús del telèfon per al contacte amb clients i possibles clients (es valorarà molt positivament experiència comercial en empreses del sector serveis, tals com banca, assegurances, operador de telecomunicacions,...).
- Es valorarà experiència en telemàrqueting dirigit a empreses, captació de leads i generació de visites comercials, principalment a través de contacte telefònic i mail amb empreses possibles clients.
- Persona extrovertida, amb do de gents, proactiva i amb bon nivell de redacció i comunicació.
- Elevada capacitat d´interlocució, per a comunicar-se eficaçment amb empreses (clients i possibles clients), empresaris, Responsables de RRHH o Caps de Departament d´empreses de certa dimensió.
- Orientació a objectius i elevada capacitat de frustració.
- Coneixement de tècniques i estratègies de venda.
Català: natiu.
#J-18808-Ljbffr