Per realitzar tasques d' atenció presencial i telefònica derivades de l' àrea de Serveis Socials. El contracte es per substitució per malaltia IT. Atès que es una substitució IT i la contractació es amb caràcter d'urgència, es indispensable disponibilitat d'incorporació immediata.
Tasques d'atenció presencial i telefònica als usuaris derivats de l' àrea de Serveis Socials. Contracte de substitució per malaltia IT (aproximadament 3 mesos)
- Experiència 24 mesos. Experiència mínima de dos anys a l' atenció al client (tant presencial com telefònica), tasques administratives, domini d' eines informàtiques i acostumat/da a treballar amb gran volum de feina
- TÍTOL DE BATXILLERAT
- espanyol (parlat Superior, escrit Superior)
- català (parlat Superior, escrit Superior)
- Competències / coneixements: Empatia (Nivell: ALT) : Persona resolutiva (Nivell: ALT) :
- Contracte laboral temporal (1 mesos)
- Jornada completa
- Salari mensual brut 1798
- Altres dades d'interès: Jornada laboral de dilluns a divendres. Horari: Dilluns de 08:00-14:30h i de 16:00-19:00h De dimarts a divendres de 08:00-14:45h
📌 ADMINISTRATIU/ ADMINISTRATIVA
🏢 Ajuntament De Lliçà D' Amunt
📍 Lliçà d'Amunt