Sobre l'empresaA IsardVDI, empresa especialitzada en virtualització d'escriptoris i infraestructures IT, estem ampliant l’equip i busquem una persona organitzada, proactiva i amb ganes d’aprendre per incorporar-se com a Auxiliar Administratiu/va en contracte temporal de 6 mesos, amb possibilitat real de continuïtat en contracte indefinit.Sobre el rolAquesta posició implica suport a les tasques administratives del dia a dia i col·laboració amb l'equip d'administració.ResponsabilitatsSuport a les tasques administratives del dia a dia.Gestió, classificació i arxiu de documentació.Atenció bàsica a clients i proveïdors (telèfon, correu, recepció).Registre de despeses i suport en facturació.Suport general al departament d’administració i al funcionament de l’oficina.Habilitats requeridesPersona organitzada, responsable i amb iniciativa.Domini d’ofimàtica (especialment Excel/Sheets).Capacitat d'aprenentatge ràpid i treball en equip.Català i castellà imprescindible; anglès valorable.Experiència prèvia en administració.Experiència amb sistemes Linux valorable. Condicions laboralsContracte temporal de 6 mesos, amb opció de continuïtat a indefinit.Mitja jornada de dilluns a divendres, de 9:00 a 14:00.Modalitat 100% presencial a les oficines de la zona Marina, Barcelona.Bon ambient de treball en una empresa tecnològica jove en creixement.Oportunitats d’aprenentatge i desenvolupament dins del departament.Rang salarial d’acord amb el conveni d'Oficines i Despatxos, amb revisió possible segons experiència.Declaració d'igualtat d'oportunitats. Compromís amb la diversitat i la inclusivitat. Per aplicar, envia la teva candidatura directament a través de LinkedIN..