Descripción:
Responsabilitats principals
- Analitzar les necessitats dels clients, proporcionar suport directe i detectar oportunitats.
- Preparar, actualitzar i realitzar el seguiment de pressupostos, tarifes i ofertes comercials.
- Atendre consultes i sol·licituds de clients, aportant informació precisa i gestionant la resolució d’incidències en coordinació amb els equips operatius.
- Realitzar accions de captació, seguiment i fidelització de clients (tant nous com actius).
- Mantenir i actualitzar la informació als sistemes interns (ERP, arxius comercials, tarifes i contractes).
- Col·laborar amb altres departaments per assegurar un servei àgil, eficient i orientat a les necessitats del client.
- Donar suport en la planificació i millora dels processos administratius vinculats a l’activitat comercial.
Tenir experiencia en empreses del sector logístic o de transport per carretera amb producte fresc o congelat. Experiéncia en sector Alimentació.
Back Office – Comercial organitzat/ada, metòdic/a i amb una marcada vocació de servei, que doni suport operatiu i contribueixi a mantenir i impulsar l’excel·lència en l’atenció als nostres clients.
Perfil professional
- Persona organitzada, metòdica i amb alta orientació al client.
- Habilitats comunicatives i capacitat per gestionar i resoldre conflictes.
- Actitud proactiva i orientada a resultats.
- Experiència en entorns comercials o de suport administratiu (valorable en logística o transport).
- Capacitat de treball en equip i adaptabilitat a entorns dinàmics.
- Domini d’eines digitals i sistemes de gestió (ERP, Excel…)
#J-18808-Ljbffr