Al Barça som
MÉS QUE UN CLUB
perquè tenim un ferm propòsit : volem transformar el món a través de la nostra manera d’entendre l’esport, amb la nostra essència Barça, i amb el nostre compromís social.
Quina és la nostra essència?
Tenim un
estil propi
* ... quan juguem volem guanyar, però sobretot volem jugar sense renunciar al nostre estil.
Som una
escola de vida
que forma persones a través de l’esport.
Treballem per la
igualtat de gènere
en l’esport potenciant els equips femenins.
Creiem en les diferents disciplines, per això competim amb 5 esports professionals
diferents.
Treballem amb els millors professionals i experts del món de l’esport, generant nous coneixements que apliquem i compartim.
Sabem que l'esport pot ser una eina de
canvi social
;
per això, els nostres valors inspiren les nostres accions tant dins com fora del terreny de joc.
Som un Club
propietat de més de 144.000 socis i sòcies
que prenen grans decisions democràticament.
Fomentem la inclusió de la diversitat de manera equitativa entre totes les persones del nostre entorn.
Per tot això, podem fer realitat el nostre propòsit essent capdavanters, amb la nostra personalitat i els nostres valors.
Què busquem?
L’Àrea Estratègia i Business Intelligence busca incorporar una persona en el rol de
Commercial Strategy Insights Associate
, aquesta tindrà la missió de donar suport al Commercial Strategy & Insights Manager proveint a l´Àrea Comercial (fonamentalment patrocinis) de les mètriques necessàries per valorar i analitzar els actius del club;
també actuar com un aglutinador i / o generador de qualsevol dada / analítica de mercat que proporcioni valor afegit, aprenentatges clau i coneixement per a qualsevol departament / àrea, ja sigui sota demanda per part d’aquestes o de forma proactiva.
Funcions principals
Suport a la valoració dels actius comercials i tracking de la performance d’aquests
Recolzament en la medició i anàlisis (exposició, media value, engagement, reach, impressions, etc)
Donar suport al Commercial Strategy & Insights Manager en quant a la valoració de tots els actius i drets comercials (actuals i futurs), tant per a la venda a nous partners / prospects com per als partners actuals.
Suport a la preparació dels reports mid season& end season per als partners (performance dels seus actius i valoracions)
Coneixement i control exhaustiu dels insights respecte als fans i socis de l’entitat. Aquesta part inclou la preparació de decks per a la prospecció comercial (prospects de Business Development) i l’enriquiment d’informació per als partners actuals, en estreta relació amb Partnership Activations.
Recolçament en la centralització dels estudis de mercat, esdevenint un centre de coneixement transversal que comparteix aquest coneixement amb les àrees d’impacte.
Support en la gestió de les diferents fases dels estudis de mercat : preparació de requeriments i del briefing, implementació del research en si mateix, ajuda en la coordinació del treball de camp en els estudis, anàlisis de les dades obtingudes i recolzament en la presentació de dades i conclusions als clients interns.
Seguiment de les publicacions i informes de mercat de tercers al sector, obtenint la informació rellevant d'aquests per al FC Barcelona.
Suport en l’actualització dels Dashboards creats optimització d’aquests i possible creació de nous per cobrir les necessitats dels diferents departaments de Club.
Anàlisis i benchmarks d’audiències (TV, social media…) i valor mediàtic generat per als partners
Benchmarks i anàlisis financers de clubs & sports properties
Seguiment de l’actualitat de patrocinis i creació de benchmarks : deals, anàlisis categories / sectors inversos en patrocinis, detecció d’oportunitats / targets, etc
Requisits
Formació :
Llicenciatura en ADE, Econòmiques o estudis amb base analítica
Formació complementaria :
Domini de l’entorn Office : Excel i Powerpoint. Es valorarà experiència amb eines com : Power Bi, Qlikview...
Experiència :
Experiència inferior als 2 anys, amb funcions similars idealment en entorns esportius
Al FC BARCELONA garantim processos de selecció lliures de prejudicis i amb igualtat d'oportunitats i no discriminació per raons d'origen, gènere, discapacitat o edat a totes les persones candidates durant el procés de selecció i que seran avaluades d’acord amb els requisits de l’oferta laboral amb transparència.
#J-18808-Ljbffr