Des de l´oficina de RAS VIC seleccionem Operador/a d´Arxiu per empresa que es dedica a donar serveis d´externalització de processos de negoci amb gestió documental integral, etc. ubicada a Sallent.
LES TEVES RESPONSABILITATS:
- Recerca de documentació sol·licitada per clients en els diferents aplicatius i la gestió fins a la posada a la disposició del client. Manipulació de contenidors de 15 kg, per la recerca de documents.
- Digitalització (escaneig de documentació) per a enviament de la documentació en format digital.
- Recerca física de documentació sol·licitada per clients en els diferents formats d´arxiu i custòdia (contenidor, arxivador AZ, carpetes).
- Recerca en base de dades i gravació de dades.
QUÈ NECESSITEM DE TU?
- Experiència en el lloc requerit, administratiu o similar.
- Coneixements d´Excel i agilitat.
- Disponibilitat per incorporar de forma immediata.
- Cotxe propi per desplaçar-se.
QUÈ PODEM APORTAR-TE?
- Contracte 3 mesos.
- Horari: Matins de 7 a 15 h.
- Salari: 15120 bruts anuals. Oferta de treball a la comarca Barcelonès