Es requereix experiencia mínima de dos anys:
Realitzar les gestions administratives del procés comercial.
Realitzar les gestions administratives de tresoreria.
Efectuar les activitats de suport administratiu de recursos humans.
Realitzar registres comptables.
Introduir dades i textos en terminals informàtics en condicions de seguretat, qualitat i eficiència.
Gestionar l'arxiu en suport convencional i informàtic.
Manejar aplicacions ofimàtiques en la gestió de la informació i la documentació.
MF0976_2:Operaciones administrativas comerciales 160
UF0349: Atención al cliente en el proceso comercial. 40
UF0350: Gestión administrativa del proceso comercial. 80
UF0351: Aplicaciones informáticas de la gestión comercial. 40
90 MF0979_2: Gestión operativa de tesorería 90
90 MF0980_2: Gestión auxiliar de personal 90
120 MF0981_2: Registros Contables 120
UF0515: Plan General de Contabilidad 90
UF0516: Aplicaciones informáticas de contabilidad 30
60 MF0973_1: Grabación de datos 90
60 MF0978_2: Gestión de archivos 60
120 MF0233_2: Ofimática 190
UF0319: Sistema operativo, búsqueda de la información: internet/intranet y correo electrónico. 30
UF0320: Aplicaciones informáticas de tratamiento de textos. 30
UF0321: Aplicaciones informáticas de hojas de cálculo. 50
UF0322: Aplicaciones informáticas de bases de datos relacionales. 50
UF0323: Aplicaciones informáticas para presentaciones gráficas de información.