Centro de Trabajo: Carrer Aiguader 15 baixos, 08003
Programa: Borsa de Sant Feliu de Llobregat
Jornada: 38,25 horas semanales distribuidas de lunes a viernes
Salario Bruto Mensual: 1693,89 € (14 pagas)
Salario Bruto Anual: 23715 €
Fecha de incorporación: Inmediata
Tipo de contrato: Sustitución IT
Periodo de prueba: 2 meses
Dependencia jerárquica y funcional: Responsable de proyecto
MISSIÓ DEL LLOC
Gestió i seguiment de les sol·licituds, contractes, ajudes i subvencions gestionades des del servei.
DESCRIPCIÓ DE FUNCIONS (SENSE CARÀCTER LIMITATIU):
* Realitzar el seguiment de l'assoliment dels objectius del servei
* Elaboració dels informes.
* Seguiment de la tramitació de les sol·licituds d'ajudes i subvencions.
* Atenció als sol·licitants i propietaris d'habitatge.
* Recepció de les sol·licituds de demanda d'habitatge i seguiment d'aquestes.
* Gestió de la documentació dels propietaris.
* Gestió de la documentació dels sol·licitants.
* Informar als usuaris allotjats de tots els temes relacionats amb l'ús i manteniment de l'habitatge llogat, la convivència, les relacions amb els veïns, etc.
* Introduir les dades a les aplicacions informàtiques.
* Seguiment econòmic dels contractes.
* Seguiment, control i resolució de les pòlisses multinacional de riscos i de caució que s'ofereixin al llogater i al propietari.
* Visitar els habitatges captats per a l'elaboració dels documents de "Estat General de l'Habitatge" i "Rellevament de Mobles i Enseres".
* Realització de visites a l'habitatge amb possibles llogaters.
* Firma i resolució de contractes.
* Seguiment dels contractes.
* Atendre les consultes que les parts puguin tenir durant la vigència del contracte de lloguer.
* Resoldre les incidències que es plantegin en la dinàmica dels Programes.
* Informació personal, per correu electrònic o telefònica als usuaris del Programa.
* Gestió d'arxiu
BENEFICIS
* Flexibilitat horària d'entrada i sortida.
* Teletreball a temps parcial.
* 60 hores de lliure disposició, a més de 23 dies de vacances (per jornades completes anuals)
* Oportunitats de conciliació laboral i personal.
* Oportunitats de carrera i desenvolupament professional.
* PC i Smartphone amb accés a l'entorn M365.
Requisitos mínimos
FORMACIÓ ACADÈMICA
* Titulo de FP, Grau mitjà o superior, Batxiller o equivalent.
EXPERIÈNCIA PRÈVIA
* Experiència en funcions comercials de almenys un any, especialment en el sector immobiliari.
* Experiència en treball amb col·lectius vulnerables.
ALTRES REQUERIMIENTS
* Nivell C de català.
* Coneixements de la LAU i de la Llei de Propietat Horitzontal
* Coneixements d'informàtica a nivell avançat (Microsoft Office)
SE VALORARÁ
* Certificat de discapacitat almenys del 33%.
* Coneixement d'altres idiomes.
* Carnet de conduir i y vehiculo propi
* Coneixement de pòlisses de llar i subministraments.
* Formació en l'àmbit tecnològic, màrqueting i publicitat aplicada al sector immobiliari.
* Experiència de treball remunerat o voluntari amb persones i famílies en situació d'exclusió social.
COMPETENCIAS
* Compromís amb els valors i la missió de Provivienda
* Elevades dotes comunicatives i de negociació.
* Capacitat propositiva i resolutiva.
* Capacitat organitzativa i de gestió.
* Orientació a l'assoliment d'objectius.
* Trabajo n'equipo i col·laboració.
* Habilitats personals que permeten adaptar-se a un entorn global i dinàmic.