**Centro de Trabajo**: _Carrer Aiguader 15 baixos, 08003_**Programa**: _Borsa de Sant Feliu de Llobregat_**Jornada**: _38,25 horas semanales distribuidas de lunes a viernes _**Salario Bruto Mensual**: _1693,89 € (14 pagas)_**Salario Bruto Anual**:_23715 €_**Fecha de incorporación**:_Inmediata_**Tipo de contrato**:_Sustitución IT_**Periodo de prueba**:_ 2_ meses_**Dependencia jerárquica y** funcional**: _Responsable de proyecto_**MISSIÓ DEL LLOC**Gestió i seguiment de les sol-licituds, contractes, ajudes i subvencions gestionades des del servei.**DESCRIPCIÓ DE FUNCIONS (SENSE CARÀCTER LIMITATIU)**:- Realitzar el seguiment de l'assoliment dels objectius del servei- Elaboració dels informes.- Seguiment de la tramitació de les sol-licituds d'ajudes i subvencions.- Atenció als sol-licitants i propietaris d'habitatge.- Recepció de les sol-licituds de demanda d'habitatge i seguiment d'aquestes.- Gestió de la documentació dels propietaris.- Gestió de la documentació dels sol-licitants.- Informar als usuaris allotjats de tots els temes relacionats amb l'ús i manteniment de l'habitatge llogat, la convivència, les relacions amb els veïns, etc.- Introduir les dades a les aplicacions informàtiques.- Seguiment econòmic dels contractes.- Seguiment, control i resolució de les pòlisses multinacional de riscos i de caució que s'ofereixin al llogater i al propietari.- Visitar els habitatges captats per a l'elaboració dels documents de “Estat General de l'Habitatge” i “Rellevament de Mobles i Enseres”.- Realització de visites a l'habitatge amb possibles llogaters.- Firma i resolució de contractes.- Seguiment dels contractes.- Atendre les consultes que les parts puguin tenir durant la vigència del contracte de lloguer.- Resoldre les incidències que es plantegin en la dinàmica dels Programes.- Informació personal, per correu electrònic o telefònica als usuaris del Programa.- Gestió d'arxiu**BENEFICIS**- Flexibilitat horària d'entrada i sortida.- Teletreball a temps parcial.- 60 hores de lliure disposició, a més de 23 dies de vacances (per jornades completes anuals)- Oportunitats de conciliació laboral i personal.- Oportunitats de carrera i desenvolupament professional.- PC i Smartphone amb accés a l'entorn M365.**Requisitos mínimos**:**FORMACIÓ ACADÈMICA**- Titulo de FP, Grau mitjà o superior, Batxiller o equivalent.**EXPERIÈNCIA PRÈVIA**- Experiència en funcions comercials de almenys un any, especialment en el sector immobiliari.- Experiència en treball amb col-lectius vulnerables**.****ALTRES REQUERIMIENTS**- Nívell C de català.- Coneixements de la LAU i de la Llei de Propietat Horitzontal- Coneixements d’informàtica a nívell avançat (Microsoft Office)**SE VALORARÁ**- Certificat de discapacitat almenys del 33%.- Coneixement d’altres idiomes.- Carnet de conduir i y vehiculo propi- Coneixement de pòlisses de llar i subministraments.- Formació en l’àmbit tecnològic, màrqueting i publicitat aplicada al sector immobiliari.- Experiència de treball remunerat o voluntari amb persones i famílies en situació d’exclusió social.**COMPETENCIAS**- Compromís amb els valors i la missió de Provivienda- Elevades dotes comunicatives i de negociació.- Capacitat propositiva i resolutiva.- Capacitat organitzativa i de gestió.- Orientació a l’assoliment d’objectius.- Trabajo n’equipo i col-laboració.- Habilitats personals que permeten adaptar-se a un entorn integral i dinàmic.