Descripció de l'ofertaReconeguda entitat financera cerca una persona per al departament d’Administració Bancària amb un alt domini d’eines ofimàtiques.En dependència de la Direcció d’Administració, la persona seleccionada s’encarregarà principalment de tasques de suport comercial, així com de donar suport en l’elaboració d’informes i presentacions corporatives i de negoci. També participarà en el seguiment i càlcul del compliment dels objectius assignats al personal comercial. Entre altres funcions, aquesta persona assumirà:
Atenció a la clientela i suport comercialSuport a l’equip comercial en tasques administrativesElaboració d’informes i presentacions de negociAssegurar el compliment dels procediments interns i de la normativa del sector bancariRequisitsDomini imprescindible d’Excel avançat i PowerPoint, així com altres eines d’IA per a l’elaboració de presentacions, quadres de comandament i informesCapacitat d’anàlisi i per a l’automatització de processosEs valorarà coneixement de productes i serveis financers/bancarisCapacitat per preparar informació i presentacions internes i de negoci de manera claraFacilitat per treballar de manera eficient amb altres àrees (Informàtica, departament comercial, màrqueting)Habilitat per treballar de manera autònoma i en equipImprescindible domini oral i escrit de català i castellàEs valorarà l’experiència en tractament de bases de dadesEs valorarà disposar de certificació MIFID, LCCI i AssegurancesPersona proactiva amb voluntat de creixement professional dins l’empresaIdiomes requeritsCatalà – AvançatCastellà – AvançatDurada del contracte6 mesos + indefinitHorari8:
00 a 17:
30 i divendres de 8:
00 a 14:
30Salari26.000€ – 28.000€ brut anualBeneficis socialsAltres beneficis:
Retribució flexible, Fons social i formació
#J-18808-Ljbffr