**Descripción**:
Per empresa ubicada a Sabadell dedicada a la promoció i defensa dels drets de les persones precisen:
Administrativo/a área de gestió de persones.
- Mantenir actualitzada la documentació, arxius i registres de les persones treballadores, amb els antecedents i informació relativa a la plantilla (altes, baixes, contractes i clàusules, liquidacions, horaris, calendaris laborals, canvis de dades de pagament, justificants, etc.).
- Donar suport a l’execució de processos d’incorporació, promoció, desvinculació o destinació de les persones.
- Mantenir informada la plantilla, especialment pel que fa a noves incorporacions, sobre la documentació referent a la normativa pròpia.
- Atendre telefònicament a les persones treballadores, derivant les consultes a les persones de l’área que pertoqui.
- Establir i comunicar els calendaris de treball, horaris, i normatives internes de control.
- Fer la recerca de les persones substitutes, informant, seguint el procediment establert, als responsables dels centres/serveis.
- Publicar ofertes en diferents mitjans, portals, plataformes, escoles, universitats i/o borses de treball.
- Elaborar llistats d’assistència i mantenir actualitzats els controls de cada acció formativa.
- Procedir al còmput d’hores fora de jornada (objecte de compensació) derivades de l’assistència a cursos, i introduir la informació al sistema.
- Tramitar els qüestionaris de formació (enquestes de satisfacció i altres), procedir al seu buidatge, i informar dels resultats (a Persones, a l’área Tècnica, o al/la propi/a Formador/a).
- Emetre o introduir els certificats de les accions formatives al sistema.
Horario: L-J de 8-16h V de 8-15:30h.
Salari: 13,58€ brut/hora
- Titulació de CFGS, relacionada amb l’Àrea de RRHH i/o Administració.
- Experiència prèvia mínima d’un any en l’àmbit.
- Ofimàtica a nívell usuari (Office o similar).
- Domini del català (nívell C) parlat i escrit.
- Ofimàtica (coneixement paquet office). A valorar coneixements d’ERP, aplicació o programa de gestió de Persones (Factorial, SAGE).
**Requisitos**:
- Titulació de CFGS, relacionada amb l’Àrea de RRHH i/o Administració.
- Experiència prèvia mínima d’un any en l’àmbit.
- Ofimàtica a nívell usuari (Office o similar).
- Domini del català (nívell C) parlat i escrit.
- Ofimàtica (coneixement paquet office). A valorar coneixements d’ERP, aplicació o programa de gestió de Persones (Factorial, SAGE).