L’Institut Català d’Oncologia (ICO), inicia un procés de selecció per a incorporar un/a Cap d’Unitat de Contractació Administrativa, adscrit al centre de treball de l’ICO Hospitalet.
Missió del lloc
Planificar, dirigir i coordinar l’activitat de contractació pública de tots els centres de l’entitat, garantint el compliment de la normativa vigent en aquesta matèria o d’altra que l’afecti i l’eficiència en la gestió dels recursos públics, d'acord amb les estratègies i objectius marcats per la Direcció.
Funcions
* Coordinar i supervisar la correcta tramitació dels procediments de contractació, d'acord amb els procediments legalment establerts, així com l’equip de persones al seu càrrec, assignant tasques i supervisant-les, assegurant la seva execució, i el seu desenvolupament professional a través de la definició i valoració dels seus objectius.
* Assessorar als professionals de l'ICO en matèria de contractació pública des de la fase de la configuració inicial de la contractació fins a l'execució i posterior finalització.
* Planificar anualment l’activitat contractual (necessitats, vigència, terminis de renovació, preparació, publicació, licitació, adjudicació, execució i avaluació de la contractació), i supervisar el Pla de Contractació Pública.
* Redactar, revisar i validar plecs administratius i tècnics, així como informes jurídics vinculats a la licitació.
* Adaptar, revisar i actualitzar segons normativa vigent els documents relatius a la contractació administrativa de l'entitat així com supervisar, impulsar i elaborar la documentació interna i externa per a la contractació de subministraments, serveis i obres per a l'ICO, seguint els procediments legalment establerts.
* Exercir com a secretari/ària titular a les Meses de contractació i supervisar i realitzar els tràmits adients de convocatòries d'obertura de pliques.
* Elaborar, a petició de la Direcció, informes de seguiment, control, anàlisi i avaluació relacionats amb l’activitat contractual i amb l’àmbit de responsabilitat del servei.
* Representar a la Institució davant els professionals de l'ICO i tercers externs, a petició de la Direcció, participar en les comissions i comitès interns i externs així com col·laborar en els projectes interns de la seva direcció que es posin en marxa.
Què t'oferim?
* Jornada laboral completa (1.605 hores/any – 37,5 hores/setmana).
* Tipus de contracte: Interinitat (cobertura de vacant) fins la resolució de la convocatòria pública d'ocupació.
* Període de prova: 1 mes.
* RAF (Retribució Anual Fixa) segons vàlua candidat/a + Retribució Anual Variable DPO-Incentius (del 6% fins al 12% del salari fix).
* Les condicions de contractació i remuneració es regularan per contracte laboral i s’ajustaran a les normes establertes a l’ICO segons conveni col·lectiu de treball dels hospitals d’aguts, centres d’atenció primària, centres sociosanitaris i centres de salut mental, concertats amb el Servei Català de la Salut (SISCAT) del grup professional 4 de Personal de Gestió i Serveis.
* Data d’incorporació: quan finalitzi el procés de selecció.
* Lloc de treball: ICO Hospitalet - Av. Gran Via, 199-203 - 08908 L’Hospitalet de Llobregat.
Desenvolupament del procés de selecció
El procés de selecció es durà a terme en dos fases diferenciades: valoració dels mèrits aportats en el currículum i la realització d’una entrevista.
L’ICO podrà declarar deserta aquesta convocatòria si, segons el seu criteri, considera que cap de les candidatures presentades s’ajusta al perfil descrit en aquesta oferta.
Només es considerarà, a efectes de valoració curricular, els mèrits que s'aportin documentalment.
La direcció es reserva el dret a realitzar les proves que estimi oportunes.
* Estar en possessió (1) de la titulació de Llicenciatura / Grau en Dret (d’una universitat acreditada a Espanya vs acreditar certificat d’homologació corresponent).
(1) O acreditació documental de l'equivalència a nivell 3 MECES del Marc Espanyol de Qualificacions per a l’Educació Superior o EQF Level 7 del Marc Europeu de Qualificacions.
* Postgrau / Màster en Pràctica Jurídica, Dret Administratiu o formació relacionada amb contractació del Sector públic.
* Acreditar un mínim de 5 anys d’experiència en el mateix o similar lloc de treball.
* Acreditar coneixements informàtics en:
o SAP Mòdul de Contractació Administrativa nivell avançat o similar.
o Plataformes de la Generalitat de Catalunya (PSCP, RPC, RELI...) nivell avançat.
o Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook i entorn Teams).
Es valorarà:
* Experiència i/o coneixements en Administració Pública.
* Experiència i/o coneixements en l’àmbit sanitari-hospitalari.
* Acreditar el nivell de català C1 o superior.
* Experiència i/o coneixements en normativa de contractes del sector públic/contractació administrativa.
* Experiència i/o coneixements en Qualitat.
* Experiència i/o coneixements en matèria de protecció de dades, confidencialitat i àmbit econòmic financer.
Termini presentació CV (sense fotografia) + carta motivació:
09/01/2026 a les 14:00h