Sobre la Empresa
Atipika es una inmobiliaria con 25 años de experiencia y sus oficinas centrales en Passeig de Gràcia. Precisamos incorporar por ampliación del departamento de gestion patrimonial un / a profesional con castellano, catalán e inglés a nivel nativo para incorporarse al departamento de Gestión Patrimonial. Trabaja en una de las mejores inmobiliarias en el sector inmobiliario especializada en venta, alquiler y gestión patrimonial para cliente nacional e internacional.
Sobre el Rol
Precisamos para el departamento administrativo y de gestión patrimonial en nuestra sede central en Passeig de Gràcia no 20
Responsabilidades
* Gestión de cambio de suministros para pisos de administración
* Entradas y salidas de inquilinos en pisos de administración, persona atenta a los detalles
* Atender el teléfono y posibles peticiones de los propietarios e inquilinos
* Gestión documental y administrativa
* Castellano, catalán e inglés para poder traducir documentos y atender llamadas telefónicas
* Formará parte de un departamento con más profesionales y la formación es a cargo de la empresa
* Referencias de trabajos anteriores
* Horario de 9-2 y de 4-7 de lunes a viernes
* Organizada / o, con buena presencia y acostumbrada / o a tratar con el público
* Contrato laboral según convenio
Calificaciones
1. Estudios mínimos :
Ciclo Formativo Grado Medio - Técnico en Gestión Administrativa
2. ADE con inglés
3. Experiencia mínima trabajando en una empresa :
1 año
4. Para incorporación inmediata al departamento de gestión patrimonial y administración de inmuebles
Habilidades Requeridas
5. Catalán - Nivel Avanzado (IMPRESCINDIBLE)
6. Inglés - Nivel Avanzado (IMPRESCINDIBLE)
7. CRM de gestión de inmuebles propio
8. Acostumbrada / o uso de tecnología en el día a día
9. Gestiones telefónicas de cambios de suministros para propietarios
10. Espíritu de atención al cliente y persona resolutiva
11. Trabajo en equipo y reporte a la / el responsable del departamento
About the Company
Atipika is a real estate agency with 25 years of experience, headquartered on Passeig de Gràcia. Due to the expansion of our Property Management department, we are looking to hire a professional fluent in Spanish, Catalan, and English at a native level to join our Property Management team. Work with one of the leading agencies in the real estate sector, specializing in sales, rentals, and property management for both national and international clients.
About the Role
We are looking for a candidate to join the administrative and property management department at our headquarters located at Passeig de Gràcia No. 20.
Responsibilities
12. Managing utility changes for managed properties
13. Handling tenant check -in and check-out for managed properties
14. Answering phone calls and addressing possible requests from owners and tenants
15. Document and administrative management
16. Translating documents and handling phone calls in Spanish, Catalan, and English
17. Working within a department alongside other professionals (training provided by the company)
18. Providing references from previous jobs
19. Working hours :
9 AM to 2 PM and 4 PM to 7 PM, Monday to Friday
20. Well-organized, presentable, and experienced in customer-facing roles
21. Employment contract according to the current labor agreement
Qualifications
22. Minimum education :
Intermediate Vocational Training - Administrative Management Technician
23. Bachelor's degree in Business Administration with English
24. Minimum 1 year of experience working in a company
25. Immediate availability to join the property management and real estate administration department
Required Skills
26. Catalan – Advanced level (MANDATORY)
27. English – Advanced level (MANDATORY)
28. Familiarity with in-house real estate CRM systems
29. Comfortable with daily use of technology
30. Experience handling utility changes on behalf of property owners
31. Strong customer service orientation and problem-solving attitude
32. Team player, reporting to the department manager
Preferred Skills
33. Prior experience in a similar position and references preferred
34. Employment contract in accordance with the current labor agreement
#J-18808-Ljbffr