Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Auxiliar administratiu/administrativa - suplències (25_54_ipv_gespac_auxadm)

Sabadell
Indefinido
La Opinión de Murcia
Empleado administrativo
Publicada el 20 mayo
Descripción

Auxiliar Administratiu/Administrativa - Suplències (25_54_IPV_GESPAC_AUXADM)

EL CONSORCI CORPORACIÓ SANITÀRIA PARC TAULÍ, per a la Direcció de Gestió de Pacients, ofereix:

Descripció del servei:

La Direcció de Gestió de Pacients, amb dependència de la Direcció Assistencial i de Serveis Transversals, incorpora funcions i responsabilitats de suport a l’àmbit assistencial (acollida a l’usuari i programació, i atenció a la ciutadania). Desenvolupa un treball interrelacionat i compleix el rol de nexe en gestions administratives amb tots els serveis, col·laborant en la prestació d’una assistència integral i de qualitat.

* Títol de Cicle Formatiu de Grau Mitjà en Administració i Gestió / Tècnic de Gestió Administrativa o titulacions equivalents.
* Nivell oficial de català C1 (o apte/a en prova de nivell de català C1).

Es valorarà:

* Currículum vitae i trajectòria laboral.
* Formació continuada i experiència.
* Coneixements tècnics i competències transversals.

Incorporació a l’equip de treball de la Direcció de Gestió de Pacients del Consorci Corporació Sanitària Parc Taulí, Hospital Universitari, amb les següents condicions:

* Contracte de substitució fins a la cobertura definitiva de la plaça (“antics interinatges”) i contracte temporal per a la cobertura de contingències (suplències) amb opció a contracte de substitució fins a cobertura defintiiva de la plaça, passats 90 dies de vinculació mínima al CCS Parc Taulí en la categoria convocada.
* Jornades completes o parcials, segons lloc de treball.
* Serveis continuats (de dilluns a diumenge) o no continuats, segons lloc de treball.
* Places de torn matí/tarda/nit.
* Compromís de convocatòria abans de 3 anys per estabilització a contracte indefinit de conformitat amb la Disposició Addicional Quarta del RDL 32/2021 de 28 de desembre de mesures urgents per a la reforma laboral, la garantia de l'estabilitat en l'ocupació i la transformació del mercat de treball.

Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni SISCAT.

Procés de selecció:

Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel que recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases .

En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin possibles per al desenvolupament de les funcions a cobrir.

Documentació i inscripció:

* Annex 1: Declaració responsable
* Currículum Vitae actualitzat (format lliure)
* Títol de Cicle Formatiu de Grau Mitjà en Administració i Gestió / Tècnic de Gestió Administrativa o titulacions equivalents.
* Mèrits: certificats de la formació que compleixi els criteris de l’annex 2.
* Certificat de serveis prestats treballats en institucions públiques del SISCAT (o equivalents) amb el total de dies (en cas de voler acreditar experiència externa).
* Certificat oficial del nivell de català C1 *. Si no es presenta, inicialment es considerarà que haurà de realitzar la prova de coneixements, llevat que amb una anticipació superior als 5 dies naturals a la data de celebració de la prova subsani la manca de presentació del certificat.
* Fotocòpia del DNI/NIE. En cas de no pertànyer a cap dels estats membres de la Unió Europea, permís de treball en vigor o en tràmit.

La no presentació de la documentació requerida com obligatòria pot comportar l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.

Es notificarà mitjançant correu electrònic a totes les persones inscrites al procés de selecció, el dia i hora en què es realitzarà una sessió informativa per donar suport i informar a les candidatures de la documentació que cal aportar per ser admeses i de com es desenvoluparan totes les fases de la convocatòria.

Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a indicant el número de referència d’aquest anunci.

Per participar en aquest procés es imprescindible presentar la documentació en el termini i forma establerts.

1 Cap de Projecte (Sistemes d’Informació) (25_61_IPV_SISINF_CAP)

1 Metge/essa Especialista en Psiquiatria Servei Salut Mental Infanto-Juvenil. (25_43_IPV_SM_PSIQ)

#J-18808-Ljbffr

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Oferta cercana
Administrativo/a de ventas indefinido
Molins de Rei
Indefinido
Adecco Permanent Recruitment
Empleado administrativo
Oferta cercana
Consultor/a rrhh synergie mollet - selección y administración de personal (indefinido)
Mollet del Vallès
Indefinido
Synergie
Empleado administrativo
Oferta cercana
Administrativo/a de ventas indefinido
Barcelona
Indefinido
Adecco Permanent Recruitment
Empleado administrativo
Ofertas cercanas
Empleo Administración en Sabadell
Empleo Sabadell
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Empleo Administración > Empleo Empleado administrativo > Empleo Empleado administrativo en Sabadell > Auxiliar Administratiu/Administrativa - Suplències (25_54_IPV_GESPAC_AUXADM)

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar