Administratiu/va – Comercial – Màrqueting (Contracte laboral, temps complet – Tarragona)
Sobre nosaltres
Som un grup d'empreses de comunicació en creixement, especialitzada en crear contingut, gestionar projectes i donar suport a empreses i institucions en la seva estratègia comunicativa. Busquem una persona polivalent, proactiva i organitzada que pugui donar suport tant en l'àrea administrativa com en tasques comercials i de màrqueting. La nostra seu està a Tarragona, amb delegacions a Reus i La Orotava (Tenerife).
Responsabilitats principals
Àrea Administrativa (30%)
● Gestió de facturació, facturació electrònica i seguiment de cobraments.
● Comptabilització bàsica i gestió documental (clients i proveïdors).
● Informes, reporting (intern i extern) i controlling.
● Suport en la coordinació administrativa.
● Control d'agendes, reunions i atenció telefònica/correu.
● Suport en processos de contractació de personal i gestió interna (horaris, vacances, arxiu, etc.).
● Gestió de l'oficina: compra de material, relació amb proveïdors i manteniment bàsic de l'espai.
Comercial i Contractació Pública (50%)
● Gestió de licitacions: cerca, preparació de documentació (tècnica i administrativa) i presentació d'ofertes mitjançant les plataformes públiques.
● Preparació de propostes comercials i presentacions.
● Seguiment de clients i oportunitats de negoci.
● Actualització de CRM i generació de llistes de contactes potencials.
● Suport en fires, esdeveniments i accions comercials.
● Anàlisi de competidors i mercats.
Àrea de Màrqueting (20%)
● Suport en la creació i execució de campanyes de màrqueting.
● Elaboració i enviament de newsletters i anàlisi de resultats.
● Suport en l'organització d'esdeveniments i gestió de material comunicatiu.
● Anàlisi de dades: seguiment de mètriques, rendiment de campanyes i evolució de vendes/serveis.
Requisits:
● Formació en Administració.
● Experiència prèvia en funcions administratives i/o de màrqueting/comercial (mínim de 3 anys).
● Domini de Microsoft Office i eines digitals (ERP, CRM, ...).
● Bona redacció i capacitat comunicativa en català i castellà.
● Capacitat d'organització, autonomia i atenció al detall.
● Perfil proactiu, resolutiu i amb bona actitud de treball en equip.
● Disponibilitat per viatjar a les nostres oficines de Tenerife (puntualment).
● Carnet de conduir i cotxe propi
Es valorarà:
● Experiència en gestió de licitacions.
● Coneixements en eines d'anàlisi (Power BI o similars).
● Experiència en màrqueting digital o gestió de campanyes.
● Experiència en entorns de comunicació, agències o sectors similars.
● Coneixement d'anglès.
● Formació en Màrqueting, Comunicació o similar.
Oferim:
● Contracte a jornada completa.
● Lloc de treball 100% presencial a les nostres oficines de Tarragona. Amb algunes jornades a les oficines de Reus.
● Incorporació en una empresa en creixement i amb projectes molt variats.
● Bon ambient de treball i oportunitats de desenvolupament professional.
Sou:
● Nivell: 18.000 / 20.000€ + incentius (quantitatiu i qualitatiu)