Les funcions a desenvolupar són les següents:
1. Atenció al client: rebre i atendre als clients de forma cordial i professional, identificant les necessitats i oferint solucions adequades de nivell bàsic.
2. Assessorament tècnic i comercial: proporcionar informació detallada i precisa sobre els productes i serveis (plans de telefonia mòbil, internet, televisió), explicant les seves característiques, beneficis i preus.
3. Vendes: tancar les vendes, gestionar contractes i realitzar el seguiment de les mateixes.
4. Resolució de problemes: atendre les consultes i reclamacions dels clients, buscant solucions ràpides i efectives.
5. Compliment dels objectius: aconseguir els objectius de vendes individuals i de la botiga, participant en accions promocionals i de fidelització de clients.
6. Manteniment de la botiga: organitzar i netejar els espais de venda, així com gestionar l'inventari.
Requisits de llengües: anglès (parlat B2 - avançat, escrit B2 - avançat), català (parlat B2 - avançat, escrit B2 - avançat), espanyol (parlat B2 - avançat, escrit B2 - avançat).
#J-18808-Ljbffr