**Descripción**:Empresa consolidada i amb un recorregut històric i important en el sector automoció. Disposen de diferents centres repartits per la província de Girona i una plantilla de més de 150 treballadors/es per a donar un servei general de la marca a tots els seus clients.**Les funcions que hauràs de portar a terme són**:- Elaboració de pressupostos de recanvis i accessoris.- Organitzar el material al magatzem, mantenir un estat òptim d'ordre i neteja.- Realitzar les tasques administratives relacionades amb la devolució de material.- Gestionar i registrar les garanties.- Fer inventari.- Relació amb el client.**S'OFEREIX**:- Contracte estable i directa per empresa.- Possibilitat de creixement professional.- Horari de dilluns a divendres- Salari en funció de l'experiència i vàlua de la persona.**Requisitos**:- Valorable formació relacionada amb l'automoció.- Experiència mínima de 3 anys en tasques similars.- Idiomes: català i castellà.- Persona comunicativa i dots comercials.- Vehicle propi i carnet de conduir.