Autoocupació és una fundació que ajuda a les persones a desenvolupar-se professionalment i a exercir la seva vocació, mitjançant la creació d’una empresa i/o el treball per compte aliena. El nostre lema és Soc el que vull ser. En el marc del procés de creixement de la Fundació, volem incorporar una persona com a auxiliar administratiu/va, per donar suport administratiu als diferents departaments, serveis i programes públics per al foment de l’ocupació que oferim des de les nostres delegacions a Barcelona.- Realitzar trucades informatives i atendre consultes telefòniques i/o presencials d’usuaris i alumnes.
- Introduir i mantenir actualitzades les dades als diferents sistemes i aplicatius (CRM, GIA, Conforcat, QBID, Moodle, etc.).
- Organitzar, classificar i mantenir actualitzada la documentació física i digital.
- Elaborar informes, actes, certificats i altres documents administratius.
- Col·laborar en la preparació i seguiment de projectes, reunions i altres activitats administratives.
- Donar suport administratiu als diferents equips i responsables de servei de la fundació.
- títol fp de grau mig - administració- títol fp de grau superior - administració- català (parlat Superior, escrit Superior)- espanyol (parlat Superior, escrit Superior)- Competències / coneixements: Experiència: Es valorarà experiència i/o formació específica en tasques d’administració, telemàrqueting i/o atenció al client. Competències desitjades: - Bona comunicació.
- Planificació, organització i capacitat de gestió del temps.
- Treball en equip, cooperació i resolució de problemes.
- Orientació a la persona usuària i/o client.
- Capacitat d’aprenentatge. Idiomes: Català i castellà (Nivell C1). Bon nivell de redacció. Competències digitals: Coneixements avançats en paquet Office.
- Contracte laboral indefinit- Jornada completa- Salari mensual brut des de '1382' fins a '1383'- Altres dades d'interès: Observacions: Imprescindible disposar de certificat de discapacitat.