Una cadena de botigues d'alimentació en procés de desenvolupament busca una persona que es responsabilitzi de les tasques administratives generals. Reportarà directament al gerent. Lloc de treball: local a prop de plaça Adriano a Barcelona (Sant Gervasi) 30 hores setmanals presencials. Horari de 9:00 a 15:00 de dilluns a divendres. Salari brut anual 12.432 € (auxiliar administratiu) Les principals tasques a exercir son: Proporcionar suport administratiu general: arxivar documents com factures i albarans, gestionar subministraments d'oficina i fer altres tasques pròpies de la funció administrativa. Són necessàries les següents aptituds: Experiència prèvia en rols administratius i en programes de facturació. Excel·lents habilitats de comunicació oral i escrita. El/la candidat/a ideal serà responsable de proporcionar suport administratiu eficient i efectiu. La capacitat per a comunicar-se de manera efectiva, manejar múltiples tasques i mantenir la confidencialitat, són habilitats essencials per a aquest rol. Imprescindible tenir iniciativa, dots resolutius i capacitat de gestió i organització. Capacitat per a prioritzar tasques. Habilitats interpersonals i d'atenció telefònica. Bona comunicació escrita i oral en català i castellà. Competència en l'ús de programes d'oficina, com Microsoft Office (Excel, Word).