Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Administrativa per departament jurídic (oña)

Oña
ORGANIGRAMA
Empleado administrativo
Publicada el 29 octubre
Descripción

Administratiu/va per departament jurídic
Busquem una persona organitzada i proactiva per donar suport al departament jurídic d'una assessoria especialitzada en serveis comptables, laborals i jurídics.
La persona seleccionada s'encarregarà de les tasques administratives relacionades amb la gestió de documentació legal i societària, contribuint al bon funcionament de l'equip i al servei als nostres clients.
Funcions principals
Suport administratiu general al departament jurídic i mercantil.
Preparació, revisió i arxiu de documentació legal i societària (escriptures, certificats, contractes, actes, poders, etc.).
Tramitació d'escriptures i documents davant notaries, registres mercantils i altres organismes oficials.
Gestió de signatures, certificats digitals i presentació telemàtica de documents.
Control de terminis i seguiment d'expedients jurídics i societaris.
Actualització de bases de dades i arxius (digitals i físics).
Coordinació amb altres departaments (comptable, laboral o fiscal) per a l'obtenció i intercanvi de documentació.
Comunicació amb clients per demanar o facilitar informació i documentació legal.
Donar suport en la redacció de documents senzills, com comunicats, certificats o esborranys d'actes.
Facturació i control bàsic de cobraments relacionats amb els serveis jurídics.
Condicions que ofereix l'empresa
Dilluns a dijous de 9h a 14h i de 15h a 18h i els divendres de 8h a 15h.
Perspectiva de la feina
€ ******€ a ******€ segons el perfil d'experiència aportat.
Altres dades a destacar
Incorporació fiable a una empresa amb projecció.
Formació i desenvolupament professional dins del departament jurídic.
Bon ambient de treball i equip col·laboratiu.
Requisits i qualitats necessàries
Certificats Professionals amb titulació Secretari/ària (ADGI20).
Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració i finances.
Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració.
FP II amb titulació Administratiu i Comercial.
Cicles Formatius de Grau Mitjà amb titulació Administració.
BUP amb titulació BUP.
COU amb titulació COU.
Experiència prèvia en tasques administratives similars (preferiblement en entorn jurídic o mercantil).
Coneixement de gestió documental i arxius.
Organització, rigor i atenció al detall.
Capacitat de treball en equip i bona comunicació.
Coneixements d'ofimàtica i eines digitals.
Altres requeriments
Experiència en assessoria jurídica o mercantil.
Coneixement de tràmits notarials i registrals.
Ubicació
Comarca Gironès
#J-*****-Ljbffr

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Oferta cercana
Consultor/a rrhh synergie olot - selección y administración de personal (oña)
Oña
Synergie
Empleado administrativo
Oferta cercana
Administrativo contable (oña)
Oña
Horizon Talent
Empleado administrativo
Oferta cercana
Oficial administrativo (oña)
Oña
Aura Staffing
Empleado administrativo
Ofertas cercanas
Empleo Administración en Oña
Empleo Oña
Empleo Provincia de Burgos
Empleo Castilla y León
Inicio > Empleo > Empleo Administración > Empleo Empleado administrativo > Empleo Empleado administrativo en Oña > Administrativa Per Departament Jurídic (Oña)

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar