Administratiu/va per departament jurídic
Busquem una persona organitzada i proactiva per donar suport al departament jurídic d'una assessoria especialitzada en serveis comptables, laborals i jurídics.
La persona seleccionada s'encarregarà de les tasques administratives relacionades amb la gestió de documentació legal i societària, contribuint al bon funcionament de l'equip i al servei als nostres clients.
Funcions principals
Suport administratiu general al departament jurídic i mercantil.
Preparació, revisió i arxiu de documentació legal i societària (escriptures, certificats, contractes, actes, poders, etc.).
Tramitació d'escriptures i documents davant notaries, registres mercantils i altres organismes oficials.
Gestió de signatures, certificats digitals i presentació telemàtica de documents.
Control de terminis i seguiment d'expedients jurídics i societaris.
Actualització de bases de dades i arxius (digitals i físics).
Coordinació amb altres departaments (comptable, laboral o fiscal) per a l'obtenció i intercanvi de documentació.
Comunicació amb clients per demanar o facilitar informació i documentació legal.
Donar suport en la redacció de documents senzills, com comunicats, certificats o esborranys d'actes.
Facturació i control bàsic de cobraments relacionats amb els serveis jurídics.
Condicions que ofereix l'empresa
Dilluns a dijous de 9h a 14h i de 15h a 18h i els divendres de 8h a 15h.
Perspectiva de la feina
€ ******€ a ******€ segons el perfil d'experiència aportat.
Altres dades a destacar
Incorporació fiable a una empresa amb projecció.
Formació i desenvolupament professional dins del departament jurídic.
Bon ambient de treball i equip col·laboratiu.
Requisits i qualitats necessàries
Certificats Professionals amb titulació Secretari/ària (ADGI20).
Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració i finances.
Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració.
FP II amb titulació Administratiu i Comercial.
Cicles Formatius de Grau Mitjà amb titulació Administració.
BUP amb titulació BUP.
COU amb titulació COU.
Experiència prèvia en tasques administratives similars (preferiblement en entorn jurídic o mercantil).
Coneixement de gestió documental i arxius.
Organització, rigor i atenció al detall.
Capacitat de treball en equip i bona comunicació.
Coneixements d'ofimàtica i eines digitals.
Altres requeriments
Experiència en assessoria jurídica o mercantil.
Coneixement de tràmits notarials i registrals.
Ubicació
Comarca Gironès
#J-*****-Ljbffr