Administrativa comercial 20h setmanals matins - Lloret de Mar
Empresa especialitzada en equips de fisioteràpia i medicina estàtica de Lloret de Mar, busca administrativa per donar suport al director comercial. La persona seleccionada gestionarà comandes, mantindrà actualitzades les dades de clients i realitzarà tasques administratives diverses per optimitzar els processos comercials. 20 hores setmanals amb possibilitat de continuitat i possibilitat de passar a jornada completa més endavant.
Responsabilitats
* Atendre comandes dels clients i gestionar el seu registre i seguiment.
* Contactar amb clients per actualitzar dades i informació de les comandes.
* Preparar informes de vendes i estat de comandes per al director comercial.
* Gestionar documentació administrativa vinculada a clients i proveïdors.
* Donar suport en la coordinació de visites comercials i seguiment postvenda.
* Resoldre consultes administratives de clients de forma eficient.
* Col·laborar en petites tasques de suport logístic o de magatzem si cal.
* Mantenir actualitzada la base de dades de clients i proveïdors.
Condicions i compensació
Perspectiva de la feina: 2 mesos amb possibilitat de continuar (contracte per empresa directament). De duració determinada.
€ a l'entorn de 9.000€ bruts anuals per les 20h setmanals.
Altres dades a destacar
Adjunta sisplau el teu CV actualitzat.
Certificació i titulació requerida
* Certificats Professionals amb titulació Secretari/ària (ADGI20)
* Certificats Professionals amb titulació Operacions auxiliars de serveis administratius i generals (ADGG0408)
* Certificats Professionals amb titulació Administratiu/iva comercial (ADGA30)
* Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Secretariat
* Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració
* FP II amb titulació Administratiu i Comercial
* Cicles Formatius de Grau Mitjà amb titulació Administració
Nivell d'experiència
Més de 15 anys.
Altres requeriments
* Bona comunicació oral i escrita.
* Organitzada, proactiva i amb iniciativa.
* Domini d’ofimàtica bàsica (Excel, Word, correu electrònic).
* Capacitat de treball en equip i confidencialitat en la gestió de dades.
#J-18808-Ljbffr