Empresa de Montcada i Reixac cerca un/a auxiliar administratiu/iva per a realitzar les tasques bàsiques de treball a l’oficina: contacte amb el client, gestió de cobraments i reclamació de rebuts d’impagaments, entre d’altres. Es requereix formació en l’àmbit i coneixements d’informàtica a nivell d’usuari.
Realitzarà les tasques bàsiques del lloc de treball: - Contacte amb el client per via telefònica, telemàtica o presencial. - Gestió de dades, documental i d'arxiu. - Gestió de cobraments de factures a clients i reclamació de rebuts d’impagaments
- Experiència 1 anys. Es valorarà experiència prèvia en les tasques descrites i domini d’aplicacions informàtiques com Microsoft Excel o Access.
- títol fp de grau mig - administració
- Competències / coneixements: Es requereix titulació de cicle formatiu de grau mig o formació de certificat de professionalitat del sector
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
- Altres dades d'interès: Horari de 8h a 17h, amb pausa d'1h per dinar. Salari brut anual de 26.000€