Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Descripció de l'oferta: RECEPCIONISTA a Olot (Girona)
Busquem un / a Recepcionista a Olot.
Formació contínua i oportunitats de desenvolupament professional.
Treball estable en una empresa consolidada i amb bon ambient de treball.
Funcions i requisits de la vacant :
Busquem un / a Recepcionista. Vols treballar en una empresa reconeguda per la seva excel·lència en atenció al client i amb un ambient professional i dinàmic? Degut al creixement de l'empresa, estem cercant un / a Recepcionista per a un concessionari de vehicles de reconegut prestigi a Olot.
Formaràs part d'un equip compromès amb la qualitat i l'atenció al client, reportant directament a la propietat i col·laborant estretament amb els departaments de vendes, taller i administració.
Quines seran les teves funcions?
* Atendre i gestionar les trucades i consultes dels clients.
* Rebre i atendre els clients presencialment, oferint una experiència excel·lent.
* Gestionar el CRM i mantenir-lo actualitzat amb les dades dels clients.
* Coordinar agendes i cites per a l'equip comercial.
* Publicar continguts a xarxes socials i gestionar campanyes de correu electrònic.
* Assegurar el bon estat de les instal·lacions i del material del concessionari.
* Donar suport administratiu a l'equip en la gestió documental.
* Coordinar les entregues de vehicles amb l'equip de vendes.
Condicions que ofereix l'empresa :
* FP II amb titulació Administratiu i Comercial.
* Diplomatura amb titulació en Turisme.
* Certificats Professionals amb titulació Telefonista recepcionista d'oficina (ADGI10).
* Certificats Professionals amb titulació Recepció en allotjaments (HOTA0308).
* Grau amb titulació en Turisme.
* Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació en Hoteleria i Turisme.
* Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació en Administració.
* Cicles Formatius de Grau Mitjà amb titulació en Administració.
* Formació en Administració, Turisme o similar.
* Experiència mínima de 6 mesos en recepció, atenció al client o sectors afins (hotels, botigues de moda, clíniques, etc.).
* Domini de català i castellà (altres idiomes valorables).
* Coneixement d'eines ofimàtiques com Word, Excel i CRM. Valorarem molt positivament experiència gestionant xarxes socials.
* Habilitats comunicatives, bona presència i orientació al client.
* Capacitat per treballar de manera organitzada i metòdica.
#J-18808-Ljbffr