Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Coordinador/a tècnic/a per al sad de reus

Reus
Fundació Educativa i Social
Publicada el 27 octubre
Descripción

El Servei d'Atenció a Domicili (SAD) de Reus cerca 1 Coordinador/a tècnic/a per treballar a les instal-lacions situades al municipi de Reus gestionat per la Fundació Educativa i Social.
El/La coordinador/a del SAD realitza la coordinació i planificació dels serveis dels usuaris/as i realitza el recolzament tècnic als Treballadors/es Familiars. Fomenta i estableix els circuits per realitzar una coordinació de l’equip de treball. Avalua i controla la qualitat del servei prestat. Les seves principals funcions són les següents: - Realitzar coordinacions tant grupals com individuals amb les treballadores/rs familiars i auxiliars de geriatria en domicili. - Realitzar coordinacions tant grupals com individuals amb les auxiliars de neteja. - Realitzar coordinacions amb les treballadores socials dels Centres de Serveis Socials. - Segons la problemàtica del servei també participaran els professionals d’ atenció a domicili. - Realitzar coordinacions amb la directora o director dels Centres de Serveis Socials inclosos els temes de caire administratiu. - Relacionar-se amb la família de l'usuari i el seu entorn social, per obtenir el màxim d'informació. - Realitzar reunions amb la Direcció de l’empresa. - Realitzar visites domiciliàries per a presentar als usuaris la treballadora familiar o auxiliar de neteja que efectuarà el servei, així com les visites de seguiment, urgències i valoració dels serveis prestats als usuaris. - Emplenar i revisar el pacte de servei i el compliment dels protocols i prestacions per a cada usuari i la seva avaluació. - Detectar i comunicar a la Direcció de l’empresa les incidències del servei, les situacions d'urgència i/o necessitat social. - Realitzar propostes sobre canvis en la intensitat o varietat dels serveis prestats en el domicili. - Resolució d’incidències tècniques - Realitzar la planificació inicial d’un servei i coordinació amb el/la treballador/a que farà el servei. - Gestionar l’equip de persones del qual és coordinador/a tècnic/a, participar en la seva formació, realitzar el control d’hores de treball i respondre a les seves peticions, consultes i incidències. - Gestionar les incidències dels usuaris del servei i realitzar informes socials dels casos i altres documents relacionats. - Portar a terme les procediments tècnics realitzats per l’empresa.
- Experiència 1 anys. Es valorarà: - Experiència en el sector social (residències, SAD, CRAE's, etc) - Experiència en el sector sanitari (hospitals, mútues, etc)
- TÍTOL PROPI UNIVERSITARI
- Treballor/a Social, Educador/a social, Infermer/a, Psicòleg/a.
- Competències / coneixements:

- Disponibilitat de vehicle
- Contracte laboral temporal (12 mesos)
- Jornada intensiva
- Salari mensual brut des de '1542' fins a '1600'

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Reus
Empleo Provincia de Tarragona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Coordinador/a TÈcnic/a Per Al Sad de Reus

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar