Recepció de persones usuàries i atenció telefònica a diferents centres de salut del Baix Llobregat.
Atenció telefònica, recepció i derivació de trucades i missatges. Atenció a persones usuàries i familiars Introducció de dades, seguiment en el programa informàtic. Programar i reprogramar visites i definir agendes dels/les professionals. Control, ordre i distribució de material d'oficina Control i seguiment de l'horari del personal del centre Col-laboració en les tasques de formació, docència i recerca dutes a termes pel servei. Compliment de les normes de seguretat i salut de l'empresa Seguir les normes de confidencialitat i protecció de dades de l'entitat d'acord amb la normativa vigent. Control i justificació mensual de despeses. Gestió d'arxiu i digitalització de documents.
- Experiència 3 mesos. Es valorarà experiència en el sector sanitari.
- TÍTOL FP DE GRAU MIG
- Tècnic de Gestió Administrativa
- català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
- espanyol (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
- Competències / coneixements: Formació reglada: CFGM Gestió Administrativa ó CFGM Activitats Comercials ó CFGS Documentació i Administració Sanitària ó CP de Famílies Professionals Administrativa ó Comerç ó Sanitari Es valorarà Formació en atenció al públic i/o telefònica Carnet de conduir i vehicle propi Coneixements i maneig d'eines informàtiques a nívell usuari/a
- Disponibilitat de vehicle
- Permisos de conduir: b
- Contracte laboral indefinit
- Jornada indiferent
- Salari mensual brut 1502
- Altres beneficis: Horari de 08:00 a 17:00 h Disponibilitat de desplaçament pels diferents centres de treball de l'empresa al Baix Llobregat.