Empresa especialitzada en el lloguer i la venda de maquinària industrial, amb seu a Cornellà de Llobregat, busca una persona polivalent i responsable per a incorporar al seu equip per a realització de tasques de gestió administrativa i d'atenció al client.
Funcions principals a desenvolupar:
- Atenció al client, tant presencial com telefònica
- Gestió administrativa: elaboració de pressupostos i contractes de lloguer
- Suport a la ferreteria i recanvis: control d’estocs i reposició de material
- Coordinació logística: organització del transport intern
Ofereix:
- Tipus de relació professional: Contracte laboral
- Tipologia de contracte: Indefinit
- Núm.
Hores setmanals: 40
- Retribució brut anual: 21.060,51
- Formació reglada requerida: Cicle Formatiu de Grau Mitjà en Administració i Gestió
- Temps d'experiència: entre 1 i 3 anys
- Coneixements d’informàtica i programes de gestió
- Idiomes:
-
- Castellà - Avançat
- Castellà - Avançat
- Competències: Persona dinàmica, organitzada i amb capacitat de resolució d’incidències,bon tracte i orientació al client
-
Residència: Zona de Cornellà
Required Skill Profession
Other General