Aquesta oferta forma part del JOBMARKETPLACE DEL SECTOR HEALTH, que es celebrarà presencialment en el SALÓ DE L'OCUPACIO del 15 d'octubre, de 15:30 a 18:30, organitzada por Barcelona Activa en col·laboració amb Barcelona Health Hub.
L'empresa FUNDACIO PASCUAL MARAGALL necessita cobrir vacant de NEURÒLEG/A
Només s'avisarà a les persones que compleixen amb els requisits sol·licitats per l'empresa.
Es confirmarà assistència i detalls a través del correu electrònic.
El Centre de Recerca Barceloneta (BBRC) busca un neuròleg a temps complet amb la missió de supervisar i coordinar l'execució de diversos projectes de recerca realitzats al BBRC i integrar-se en el Servei de Neurologia de l'Hospital del Mar per realitzar visites clíniques i de recerca rutinàries.
Participar en projectes clínics (assaigs clínics i estudis observacionals) per a la prevenció del declivi cognitiu dins del BBRC:
Realitzar visites de projectes clínics i assegurar procediments sòlids mantenint la seguretat mèdica del participant, controlant el protocol i complint amb el GCP.
Garantir els màxims estàndards de qualitat per a la investigació clínica: el candidat actuarà com a expert per proporcionar orientació al personal investigador intern i extern sobre mètodes, estàndards, procediments i altres qüestions metodològiques avançades.
Ser responsable dels problemes de farmacovigilància i vigila de prop els esdeveniments adversos greus (i no greus).
Assistir a reunions relacionades amb projectes de recerca: visites de selecció, reunions d'investigadors/es, visites d'iniciació, visites de seguiment, etc.
Col·laborar amb el/la Gestor/a d'Operacions Clíniques per garantir el compliment dels terminis i la consecució de fites al llarg de diversos estudis.
Servir com a neuròleg/neuròloga de referència per a tot l'equip operatiu i ser responsable de les decisions mèdiques neurològiques.
Coordinar i supervisar les visites clíniques al BBRC i gestionar els resultats de neuroimatge incidentals i els casos de deteriorament cognitiu o altres condicions neurològiques en diferents estudis del BBRC.
Coordinar reunions periòdiques per discutir casos clínics.
Abordar les necessitats del BBRC pel que fa a les activitats organitzatives globals, com el desenvolupament i supervisió de materials de presentació, la formació en roviding i el suport al desenvolupament / implementació de procediments operatius estàndard segons sigui necessari.
Possibilitat de participar en activitats de recerca vinculades a un Grup de Recerca:
Col·laborar amb altres neuròlegs/neuròlogues del BBRC en el desenvolupament de la infraestructura de recerca.
Oportunitat d'unir-se a les línies de recerca existents o desenvolupar-ne de noves.
Integrar-se en l'activitat del Servei de Neurologia de l'Hospital del Mar (assistència clínica rutinària i assaigs clínics):
Realitzar visites clíniques rutinàries a la Unitat de Trastorns Cognitius.
Realitzar visites en el context d'assaigs clínics.
Realitzar puncions lumbars amb finalitats diagnòstiques i de recerca.
Participar en reunions clíniques i de recerca periòdiques.
Participar, si escau, en activitats de recerca relacionades amb la Unitat de Trastorns Cognitius.
Tipus de relació professional: Contracte
Retribució brut anual: 50.000 - 60.000 aproximadament. El nivell salarial dependrà de l'experiència del candidat i s'ajustarà segons la Política Retributiva de la Fundació.
Categoria professional: Tècnics superiors i assimilats
Formació reglada requerida: j. Llicenciatura / Grau en Medicina
Idiomes: Excel·lents habilitats verbals en anglès i castellà; es valorarà positivament el català.
Es prefereix la residència de neurologia (MIR); també es consideraran altres especialitats relacionades (per exemple, Geriatria o altres especialitats mèdiques amb provada experiència en el declivi cognitiu).
Es valora molt l'experiència com a investigador/a o subinvestigador/a en recerca clínica nacional i internacional (assaigs industrials i/o acadèmics clinical).
S'avaluarà positivament el coneixement i qualificació en el TFG.
Tenir fortes habilitats interpersonals i treballar amb eficàcia amb un equip multidisciplinari.
Capacitat per pensar de forma independent i treballar de manera col·laborativa (treball en equip empàtic i focalitzat).
Habilitats organitzatives: és necessària la capacitat d'iniciar, gestionar i dirigir múltiples tasques i projectes.
Demostrar la capacitat de resoldre problemes.
Interès per unir-se a una organització sense ànim de lucre amb una missió d'alt impacte social.
L'Hospitalet de Llobregat, Catalonia, Spain 1 week ago
#J-18808-Ljbffr