[pimecjobs.png][Captura2.PNG]
Descripción
Busquem una persona apassionada per la gestió de persones, amb capacitat d’organització, empatia i orientació a resultats, que vulgui liderar el desenvolupament del nostre equip humà.
Ubicació: Reus / Tarragona
Sector: Restauració
Empresa: Grup en creixement amb una plantilla d’entre 50 i 80 persones
¿Cuáles serán tus responsabilidades?
Selecció, acollida i desenvolupament del talent.
* Planificació i gestió dels torns i equips de treball.
* Coordinació de la formació i avaluació del rendiment.
* Gestió laboral: altes, baixes, absències i acomiadaments.
* Impuls de projectes per millorar el clima laboral i la satisfacció del client intern.
-----------------------------------
¿Qué habilidades y conocimientos son necesarios para la posición?
Formació de grau superior o equivalent.
* Mínim 3 anys d’experiència gestionant equips d’atenció al client.
* Carnet de conduir i vehicle propi.
* Disponibilitat horària i caps de setmana.
* Coneixement d’eines tecnològiques i experiència en processos de formació, selecció i gestió de persones.
Competències clau:
Orientació al client · Treball en equip · Empatia · Comunicació · Gestió del canvi · Resolució de conflictes · Organització i planificació
-----------------------------------
¿Qué beneficios te aportaremos?
* Incorporació estable en una empresa amb valors i en creixement.
* Retribució al voltant de 30.000 € bruts anuals + bonus.
* Oportunitats de desenvolupament professional i participació activa en projectes de millora interna.
[Captura2.PNG]