Overview
Tens experiència com a supervisor/a en Call Center? Has dut a terme tasques de supervisió en departaments de retenció i fidelització de clients? A Sosmatic, estem cercant un/a supervisor/a per liderar un equip orientat a la retenció i fidelització de clients a les nostres instal·lacions.
Responsibilities
* Coordinar, orientar i formar teleoperadors.
* Analitzar indicadors clau de rendiment (KPI).
* Proposar i implementar millores.
* Elaborar informes i reportar resultats a direcció i al client.
* Assegurar una experiència de client excel·lent en cada interacció.
Perfil requerit
* Mínim 1 any d'experiència en una posició similar.
* Acostumat a utilitzar CRM i Excel.
* Acostumat a analitzar mètriques.
* Nivell alt de català, parlat i escrit.
Què oferim?
* Contracte indefinit.Posició de llarg recorregut.
* Jornada completa. Horari:
de dilluns a divendres de 09:
00 a 18:
00.
* Salari:
21.000 euros bruts anuals (18.000 i 3000).
* Realitzables oportunitats de desenvolupament professional.
* Bon ambient laboral, dinàmic i amb esperit jove.
T'agradaria sumar-te al nostre projecte? Si estàs buscant un nou repte professional i comptes amb experiència en lideratge d'equips dins l'àmbit de l'atenció al client, no dubtis a inscriure't!
#J-18808-Ljbffr