Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Consultor/a (igualada)

Igualada
*Nombre Oculto*
Publicada el 3 diciembre
Descripción

Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo. Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.**Descripción**:Des de PIMEC, i en col-laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d’incorporar a una empresa ubicada a **IGUALADA** un/a **CONSULTOR/A**. L’empresa es dedica al sector **gestió projectes formatius**.A través d’aquest programa accediràs a una contractació laboral d’entre 6 mesos i indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina. La formació es realitzarà a Pimec i el curs tindrà un total de 40 hores.**Funcions**:- Elaboració del projecte tècnic així com la recopilació de la documentació requerida per a concursos públics.- Cercar els perfils professionals necessaris per a l’elaboració i presentació de licitacions i projectes. Inclou la cerca de currículums a la base de dades pròpia o la publicació a Feina Activa i similars. Si escau, contacte amb el/la professional si cal actualitzar el currículum, i en el cas de currículums de Feina activa o similars, cal demanar permís per presentar-lo.- Recollir i proposar noves accions formatives, temàtiques o activitats per a la programació d’accions per part dels clients.- Valoració i selecció de les licitacions que ens presentem.- Comunicació al departament d’Administració i finances, de les característiques en quan a facturació, dels projectes aprovats.- Gestió integral del servei a oferir al client:- Coordinació amb el client per a l’inici i posada en marxa del servei (a l’inici de projecte, de curs acadèmic, i durant tota la vigència del contracte).- Anàlisi de les necessitats i recursos necessaris per dur a terme el servei.- Vetllar per la contractació del personal adscrit al servei.- Planificació i programació (calendarització) del servei.- Gestió del material i recursos necessaris per dur a terme el servei. Derivació de les tasques de gestió de la plataforma necessàries per impartir la formació, als auxiliars del departament de Plataformes digitals.- Revisió del servei prestat.- Revisió de la facturació.- Mantenir una coordinació i comunicació constant entre l’entitat-client i el personal adscrit al servei.- Vetllar pel correcte desenvolupament del servei.- Realitzar un informe anual del número d’accions formatives i la relació de costos associats a cada un d’ells.- Formació, si escau, del personal docent per a la formació telemàtica.- Gestió i notificació de la reserva d’aules presencials al departament d’Infraestructura.- Informar dels requeriments de les aules, tan a nívell tècnic com de versions, per a accions formatives concretes, al departament d’Infraestructura per tal de satisfer les necessitats del projecte.- Informar a la responsable del departament comercial de l’inici i la finalització de cada acció formativa, amb la seva corresponent valoració.- Informar a la responsable del departament comercial, en cas que no arribi a iniciar un curs (el client no accepta el pressupost), prioritzant el seguiment fins a tenir una resposta afirmativa o negativa.- Sol-licitar docents per executar les diferents formacions al departament de Recursos humans, només en el cas de serveis nous. És a dir, en el cas de formacions recurrents (carretons, manipulador d’aliments, etc.), no caldrà fer la sol-licitud.- Seguiment de les accions formatives, comprovació de la documentació i tancament.- Elaboració i recopilació de documentació per a cursos privats (enquestes, certificats d’aprofitament...), si escau.- Vetllar per la realització de l’informe docent.- Gestió i resolució d’incidències.- Vetllar per a l’obtenció de certificats de bona execució dels diferents serveis oferts, delegats per la responsable d’Administració i finances.- Mantenir una comunicació periòdica amb la responsable del _Departament de Comunicació_ per tal de fer-li les peticions d’accions formatives que cal publicar a les xarxes socials.- Mantenir una comunicació periòdica amb la responsable del _Departament de Comunicació_ per tal de fer-li les peticions d’esdeveniments culturals, tecnològics... o notícies d’interès que cal publicar a les xarxes socials.- Si escau, impartir formació com a docent, donat el perfil curricular.- Delegar, si s’escau, qualsevol de les seves tasques a la persona que es cregui adient dins del departament.**Requisits**:Disponibilitat per fer una formació durant la contractació, fora de l’horari laboral.**Se ofrece**:- Contracte indefinit.- Jornada completa 38h/setmanals.- Horari: Dilluns i dimecres de 8:00 a 13:00 i de 15:00 a 18:00. Dimarts de 8:00 a 15:00. Dijous i divendres de 7:30 a 15:00.- Salar

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Igualada
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Consultor/A (Igualada)

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar