Des de PaulMarlex col·laborem amb Energy Tools, consultoria energètica d’àmbit nacional, líder en la gestió d’electricitat i gas amb la seva plataforma pròpia EBO - ENERGY BUSINESS ONE®.
Estem buscant una persona amb experiència tècnica i passió per la innovació per sumar-se al seu equip d’IT.
Si t’agradaria formar part d’una empresa certificada B CORP, que aposta per un model econòmic més just, sostenible i centrat en les persones, i vols participar activament en l’evolució de productes i sistemes tecnològics, t’estem buscant!
Què faràs?
* Programaràs aplicacions web i microserveis en Java / Spring.
* Participaràs activament en el disseny dels sistemes de DevOps i en la millora dels processos d’integració i desplegament continus (CI/CD).
* Aportaràs bones idees en l’anàlisi funcional i tècnic de diferents mòduls i projectes de l’àmbit energètic.
* Dissenyaràs aggregations de MongoDB.
* Compartiràs idees, reptes i èxits amb un equip compromès i col·laboratiu.
Què valorem?
* Experiència en desenvolupament d’aplicacions.
* Formació i coneixements sòlids d’enginyeria del software.
* Experiència en la implantació de sistemes de DevOps i pràctiques d’integració continua i producció (CI/CD).
* Capacitat per treballar de forma autònoma i estructurada.
* Ganes d’aprendre i créixer en un entorn tecnològic i proper.
Què oferim?
* Sou competitiu amb revisions periòdiques.
* Formació contínua i oportunitats de creixement.
* Participació activa en l’evolució d’un producte propi.
* Bon ambient de treball, activitats d’equip i espais còmodes.
* Tecnologies actuals i projectes amb impacte real en el sector energètic.
Si t’apassiona la tecnologia i vols formar part d’una empresa amb propòsit, esperem la teva candidatura! 🙌