Empresa amb més de 15 anys de trajectòria i experiència en el sector de la restauració col·lectiva.
Obrim un procés de selecció per incorporar Administratiu/va amb experiència en diferents tasques administratives i d'atenció al client a la nostra oficina, ubicada a Reus.
Categoria professional
Administratiu/va
Jornada
Completa de Dill. a Div.
Salari
1.450-1550€ mensuals x 14 pagues
Requisits
Formació en Administració i Comptabilitat
Domini Excel
Tasques
Departament d'Administració i Financer
Perfil
Persona resolutiva, proactiva i polivalent
Superar prova inicial aptituds i actituds del lloc de treball
A continuació detallem les funcions a desenvolupar del candidat/a:
-Atenció telefònica diària
-Gestió de cobraments i pagaments
-Gestió dels menús diaris
-Preparació, enviament i control de la documentació dels centres
-Seguiment de clients i facturació
-Suport al Departament Financer
-Reclamació deutes
-Resolució i seguiment d'incidències
-Adaptació programa de gestió amb famílies
Les aptituds i coneixements del candidat/da:
-Formació Professional Grau Superior en Administració i Comptabilitat
-Formació en Ciències Econòmiques, ADE o empresarials.
-Alt coneixement i domini Microsoft Office, especialment Excel.
-Idiomes Català i Castellà: expressió oral i escrita correcta.
Busquem una persona resolutiva, proactiva i polivalent. Capacitat de treballar en equip i de generar un bon clima de treball. Valorem positivament la capacitat comunicativa i empàtica del candidat/a.
Per què treballar amb nosaltres?
Som una empresa gran i consolidada, amb perspectiva de creixement i capacitat d'adaptació als canvis. Conscienciats amb el medi ambient, igualtat dels treballadors i confiança en el nostre equip per seguir remant junts. Brindem l'oportunitat de treballar en una empresa dinàmica on la persona pot adquirir diferents aprenentatges i créixer professionalment.
Oferim un contracte inicial fix discontinu amb un període de dos mesos de prova.
La jornada laboral completa de 8 hores de Dilluns a Divendres.
Per ajudar-nos a conèixer millor la teva experiència, actitud i motivació, et demanem que adjuntis a la teva candidatura una mini carta de presentació on responguis breument (fins a 200 paraules per resposta) a les següents preguntes:
* Què faries si arribessis a treballar i ningú t'indiqués què fer les primeres hores?
* Quan et trobes amb una tasca nova que no saps fer, quin és el teu primer pas?
* Explica'ns un exemple d'una situació on hagis solucionat un problema pel teu compte sense rebre indicacions.
* Descriu breument la teva experiència o habilitats amb eines informàtiques (ERP, programes de gestió, etc.) i com valores la teva autonomia amb aquestes.
* Per què t'interessa treballar amb nosaltres?
Enviar a laia@agoracat.com.
Agraïm molt el teu interès i el temps dedicat.