Empresa situada a Masllorenç (Baix Penedès) busca un/a administratiu/va per al departament de recursos humans. Requisits: -Cicle Formatiu de Grau Mitjà o Superior d’administració -Experiència mínima de 3 anys en recursos humans, gestories o similars -Paquet Office avançat (molt necessari) -Català i castellà parlat i escrit correctament -Vehicle propi -Habilitats requerides: persona rigorosa, ordenada, organitzada, amb capacitat de planificació, amb habilitats comunicatives, empàtica, adaptable i adaptable als canvis. 
- Introduir els comunicats diaris i d’incidències per al càlcul de les nòmines, control d’absentisme, enviament dels variables de la nòmina, càlcul de vacances i permisos, revisió de nòmines, contacte amb la gestoria. -Informes de control de presència, targetes nous usuaris, incidències fitxatges. -Documentació relacionada amb contractació, IT, cartes laborals, respondre dubtes sobre nòmines, cotitzacions, permisos, etc. -Selecció: filtre curricular, gestió primeres entrevistes, informes -Comunicacions internes, arxiu, digitalització de documentació. -Altres que es puguin requerir. 
- Experiència 36 mesos. EMPLEATS ADMINISTRATIUS DE SERVEIS DE PERSONAL 
- Competències / coneixements: -Habilitats requerides: persona rigorosa, ordenada, organitzada, amb capacitat de planificació, amb habilitats comunicatives, empàtica, flexible i adaptable als canvis. -L'empresa valora molt positivament perfils de més de 45 anys. 
- Permisos de conduir: b 
- Contracte laboral indefinit 
- Jornada completa 
- Salari mensual brut 1036 
- Altres beneficis: -Horari: de dilluns a dijous de 08:00-17:30 i divendres de 08:00 a 14:00 -Sou: 14.500 € bruts anuals